Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که مایکروسافت در توسعه ویندوز 10 رعایت کرده، توجه ویژه به آپدیت ها است. با این حال فایل های آپدیت قدیمی ویندوز ممکن است در برخی مواقع دردسرساز شود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، ردموندی ها از اکتبر 2015 که ویندوز 10 را به طور رسمی و عمومی منتشر کرده اند، تا به امروز دهها آپدیت مختلف برای این سیستم عامل ارائه کرده اند که هر کدام آنها با توجه به نوع دستگاه و سخت افزارهای به کار رفته در آن متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال تاکنون 3 آپدیت بزرگ برای ویندوز 10 آمده که تقریبا تمامی کاربران در این دو سال آنها را دریافت کرده اند. این آپدیت ها شامل آپدیت سالگرد ویندوز، آپدیت Creators و آپدیت Fall Creators می‌شوند.

مهم ترین دردسر ممکن برای آپدیت های خودکار باقی ماندن فایل های آپدیت قدیمی ویندوز است. آپدیت ویندوز بسته به فعال بودن یا غیر فعال بودن active hours تعداد دفعات ریستارت های دستگاه را کنترل می‌کند.

هر باری که ویندوز آپدیت می‌شود، فایل های آپدیت قدیمی باقی می‌مانند که این مسئله اصلا خوشایند نیست. بخصوص زمانی که از ذخیره سازی های گران قیمت نظیر SSD استفاده کنید. درایو حامل ویندوز شما روز به روز پرتر می‌شود و در نهایت باعث کندی دستگاه شما خواهد شد.

همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران پس از مدتی استفاده از ویندوز 10 به دنبال روشی برای پاک کردن فایل های آپدیت قدیمی باشند.

برای پاک کردن فایل های آپدیت قدیمی ویندوز کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

از طریق منوی استارت به Control Panel بروید
زیر شاخه Administrative Tools را در آن پیدا کنید و آن را انتخاب کنید
روی گزینه Disk Cleanup دوبار کلیک کنید
گزینه Clean up system files را بزنید

آپدیت قدیمی ویندوز

Windows Update Cleanup را پیدا کرده و باکس مقابل آن را تیک بزنید
اگر Previous Windows installations را هم پیدا کردید، باکس روبروی آن را هم فعال کنید
OK را بزنید

این پروسه برای مدت کوتاهی طول خواهد کشید، پس منتظر بمانید.

منبع:‌کلیک

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌ها، گشت و گذار در خیابان‌ها و محله‌های قدیمی شهر است که خاطره‌های مردم نسل گذشته را زنده می‌کند.

نام گذاری اکثر محله‌ها با توجه به شغل اهالی آن انتخاب شده و پشت هر محله سنتی که قدمت خود را حفظ کرده است، تاریخچه‌ای از اتفاقات تلخ و شیرین نهفته وجود دارد.

طبق روال دوشنبه‌های خبر ۲۰ و سلسله گزارش‌های محله مج، امروز همراه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سری به یکی دیگر از محله‌های قدیمی شهر رشت زدیم: محله صیقلان.

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت