Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سید امید خلیل زاده رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه گفت :در راستای کاهش زمینه های آلودگی به عوامل بیماریزا و به منظور پیشگیری ازانتقال آلودگیهای محتمل( تب کریمه گنگوشبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه با استفاده از توان بخش غیر دولتی و دولتی ضمن اعمال نظارت مستقیم و مستمر،موضوع سمپاشی جایگاه دام را جزو اقدامات و برنامه های اساسی منظور نموده و در این راستا طی 9 ماهه سال 96 اکیپ های مبارزه وپیشگیری این شهرستان اقدام به سمپاشی266 هزار و627متر مربع جایگاه دام نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هچنین افزود:با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری های انگلی خارجی( تب کریمه گنگو )،طی 9ماهه سال96تعداد 8 هزار 250 راس دام سنگین و 5 هزار و 282 راس دام سبک بر علیه انگلهای خارجی سمپاشی شده اند .

لازم به ذکر است که انگلهای خارجی علاوه بر تضعیف سیستم ایمنی دام وحساس نمودن دامها در ابتلای انواع بیماریها، وانتقال بسیاری از بیماربهای مهم مثل تب خونریزی دهنده کریمه گنگو ، تیلریوز، لمپی اسکین و... نقش اساسی دارند و مبازره با آنها در حفظ سرمایه های دامی موثر است .

انتهای پیام/ح

سمپاشی 8 هزار و250 دام سنگین در آذربایجان غربی برعلیه انگل های خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان