Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:26:29 GMT

96 ميليارد پول ايران نوين کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۱۸۲۳

96 ميليارد پول ايران نوين کجاست؟

خبرگزاري آريا - رييس سابق کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال روز گذشته حرف هاي عجيبي به زبان آورد.
به گزارش "ورزش سه"، شرکت ايران نوين در دو سالي که تبليغات محيطي فوتبال را برعهده داشت قراردادي 160 ميليارد توماني با فدراسيون امضا کرد اما چون اين شرکت به تعهدات خود عمل نکرد، اين قرارداد فسخ شد.
حالا امير عابديني ادعا مي کند اين شرکت از مجموع قرارداد 160 ميلياردي، 94 ميليارد آن را پرداخت کرده است: مجموع قرارداد با ايران نوين 160 ميليارد تومان بود که 54 ميليارد آن را در يک سال پرداخت شد و در ادامه هم 40 ميليارد تومان ديگر هم به فدراسيون فوتبال داد که مجموع آن 94 ميليارد تومان مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يعني از 160 ميليارد، 66 ميليارد تومان را پرداخت نکرده است. فدراسيون فوتبال هم پذيرفته که اين 66 ميليارد به اين شرکت خسارت وارد شده است. اين به اين معنا نيست که اين پول را فدراسيون بايد به آن شرکت بدهد بلکه به اين معناست که اين پول را فدراسيون که در قرارداد آمده است از اين شرکت نخواهد گرفت.
هرچند فدراسيون فوتبال هرگز قدرت بازپس گيري مابقي طلبش را از ايران نوين ندارد و66 ميليارد به اين شرکت بخشيده است اما در اين بين يک سوال مهم پيش مي آيد و آن هم اين است که چرا باشگاه ها در طول سال هاي گذشته حتي يک ريال هم از سازمان ليگ پول دريافت نکرده اند؟
طبق قانون 20 درصد از قرارداد تبليغات محيطي به فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و هيئت فوتبال استان ها مي رسد اما سوال اين است که چرا از 75 ميليارد و 200 ميليون باقي مانده باشگاه ها ريالي پول دريافت نکرده اند.
اگر فرض کنيم پول حق تبليغات محيطي به طور مساوي بين باشگاه ها تقسيم مي شود سهم هر باشگاه 4 ميليارد و 700 ميليون تومان مي شود و سوال اينجا است چرا در طول اين سال ها باشگاه ها ريالي نتوانسته اند از سازمان ليگ پول دريافت کنند.
به جز اين باشگاه در طول اين سال ها هرگز نتوانسته اند از بليت فروشي ريالي دريافت کنند و تمام اين ها باعث شده بسياري از باشگاه ها در برآورده کردن نيازهاي اوليه خود هم با مشکل روبرو باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny