Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@02:23:18 GMT

قندیل های قاتل آسیاب خرابه + تصاویر‏

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۲۴۹۳

رویداد۲۴-نام آبشار آسیاب خرابه، برای همه‌ی شهروندان آذربایجان شرقی نامی آشناست. اما از ابتدای روزهای فصل زمستان آبشار آسیاب خرابه یخ می‌زند، دیدن این آبشار با منظره‌ی یخ زده خالی از لطف نیست. شاید گمان کنید که سفر به این آبشار در فصل زمستان از نظر ایمنی کمی نگران کننده است اما ما سفر با برنامه‌ای را به این آبشار به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبشار آسیاب خرابه در حدود ۲۷ کیلومتری هادی‌شهر و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در ۵ کیلومتری روستای مینجان آباد، در حاشیه رود ارس قرار گرفته است. سفر به این آبشار در تابستان سرشار از لذت است، گذشتن از کنار ارس خروشان،رد شدن از میان منطقه حفاظت شده کیامکی و … زیبایی های سفر به این منطقه را دو چندان می‌کند.

اما از ابتدای روزهای فصل زمستان آبشار آسیاب خرابه یخ می‌زند، دیدن این آبشار با منظره‌ی یخ زده خالی از لطف نیست. شاید در نظر داشته باشید که سفر به این آبشار در فصل زمستان از نظر ایمنی کمی نگران کننده باشد اما ما سفر با برنامه‌ای را به این آبشار به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کافیست چند نکته را رعایت کنید. یک روز آفتابی زمستان را انتخاب کنید. سفر خود را صبح زود می توانید از تبریز آغاز کنید و مشکلی در جاده از نظر رفت و آمد نخواهید داشت، اما زنجیر چرخ‌تان را همراهتان داشته باشید. قبل از راهی سفر شدن گزارش آب و هوا را بررسی کنید، جلفا یکی از گرمترین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است و عموما چند درجه گرم‌تر از تبریز است، اما ممکن است آب و هوای مرند غافلگیرتان کند.

برنامه ریزی کنید حدود ساعت ۱۰ الی ۱۱ به جلفا برسید، آسیاب خرابه حدود ۴۵ دقیقه با شهر جلفا فاصله‌ی زمانی دارد. شهر جلفا محل خوبی برای خرید و گردش شماست، می توانید برای گشت و گذار در شهر زمانی قبل یا بعد از بازدیدتان از آبشار آسیاب خرابه را اختصاص دهید. هر جای شهر را باشید حتما تابلوی جاده‌ی کلیسا را خواهید دید، راهی جاده کلیسا شوید و در راه توقف کوتاهی نیز به احترام شهدای پل فلزی جلفا نیز داشته باشید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم
  • فیلم| شکل‌گیری ده‌ها آبشار در مخملکوه خرم‌آباد
  • فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون
  • طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر
  • سیلابی شدن آبشار راین کرمان
  • فیلم/شکل‌گیری ده‌ها آبشار ساعتی در مخملکوه خرم‌آباد
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم