Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور جاهل آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: قدس، یکی از دو محل بسیار مقدس و مبارک اسلامی و یکی از دو قبله مسلمین است که بعد از مسجدالحرام مورد تقدیس و احترام قرآن کریم و مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدام اخیر ترامپ نشان داد که او به ‌دنبال حمایت مطلق از صهیونیسم جهانی است تا سلطه‌جویی اسرائیل را در منطقه افزایش دهد و این موضوع مهمی است که مسلمانان باید به آن توجه داشته باشند؛ اکنون وقت آن است که ‌ملت‌های اسلامی، بیدار و هوشیار شوند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وحدت مسلمانان مانند یک پناهگاه محکم در مقابل تهاجم‌های دشمنان است اظهار کرد: اقدام ترامپ در اعلام پایتختی قدس برای اسراییل، بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی است و همه مردم به ویژه مسلمانان نباید در مقابل این اقدام خصمانه سکوت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید این اقدام آمریکا را محکوم و با آن مقابله کنند، افزود: ترامپ یک فرد بی‌حیا است که برای در قدرت ماندن دست به هرکاری می‌زند و اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نیز یکی از خدمات ترامپ به رژیم صهیونیستی است تا در قدرت بماند.

آیت‌الله ممدوحی ادامه داد: ترامپ فکر می‌کند که با این اقدام خود به رژیم صهیونیستی کمک کرده است، اما در حقیقیت موجب وحدت و همچنین نزدیک شدن مسلمانان به آرمان آزادی قدس شده است.

وی گفت: هر زمان که امت‌های اسلامی با یکدیگر متحد بوده‌اند، دشمنان از اهداف خود فاصله گرفته و هر زمان تفرقه و اختلافی در میان جوامع اسلامی به وجود آمده است، دشمنان راحت‌تر توانسته‌اند به برنامه‌ها، سیاست‌ها و اهداف خود دست پیدا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی هرگز نمی‌تواند کاری در منطقه به پیش ببرد و محکوم به شکست، زوال و نابودی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از چند دهه است که با اشغال سرزمین قدس وارد خاورمیانه شده است، اما با این وجود هرگز نتوانسته است بر خاورمیانه مسلط شود و به لطف الهی هیچگاه نیز به این هدف خود نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه با اقدام ترامپ، چهره و ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش بیش از پیش آشکار می‌شود، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت اسلام می‌ترسند چراکه اسلام با وحدت مسلمانان در حال جهانی شدن است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا