Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:55:45 GMT

واژگونی پژو ۲۰۶ در کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۸۴۷

واژگونی پژو ۲۰۶ در کانال آب

گلپایگان-فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: بر اثر لغزنده بودن معابر در محور حسن حافظ گلپایگان یک دستگاه پژو ۲۰۶ در کانال آب واژگونی شد.

حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: با بارش باران در شهرستان گلپایگان و  همچنین بارش برف در محور خمین -گلپایگان مأموران انتظامی با همکاری دستگاه‌های امدادی شهرستان به صورت ویژه در خدمت رسانی به خودروهای عبوری و تردد مسافرین اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بارش باران شاهد لغزنده بودن آسفالت جاده‌ها بودیم که متأسفانه به دلیل با عدم‌ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط تعدادی از رانندگان چند تصادف اتفاق افتاد اما خسارت جزئی به همراه داشته است

فرماندهی انتظامی گلپایگان  تأکید کرد: رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند، و با صبر و حوصله از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند زیرا  با رعایت فاصله طولی از بروز تصادفاتی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گلپایگان یه صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی است.

بساطی اظهار داشت:  یک دستگاه پژو ۲۰۶ در کانال آب بر اثر لغزنده بودن معابر در محور حسن حافظ واژگونی شد اما این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی افزود: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان از بروز چنین تصادفاتی قطعأ جلوگیری می‌شود./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس