Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رژیم صهیونیستی، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، این یکی از تاثیرگزارترین و به یاد ماندنی ترین بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۸ شهریور ۹۴ است که هنوز ۲ سال از آن نگذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، «رژیم صهیونیستی، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، این یکی از تاثیرگزارترین و به یاد ماندنی ترین بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۸ شهریور ۹۴ است که هنوز دو سال از آن نگذشته و شاهد نابودی اسرائیل غاصب و شکست ایادی استکبار هستیم که این امر با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ، سرعت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا طی روزهای گذشته که اقدامی نابخردانه بوده و این سخنان سخیف که از زبان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مطرح شده، به شدت توسط مسلمانان جهان محکوم شد.

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اقدام ترامپ در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نشات گرفته از عجز و ناتوانی سران عرب در برابر زیاده خواهی های استکبار عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ و سخنان وی، اظهار داشت: وظیفه مسلمانان و به خصوص مسئولین و سران کشورهای اسلامی ایستادگی در برابر یاوه گویی ها و زیاده خواهی های استکبار است.

وی، افزود: این اقدام قطعا نشات گرفته از ناتوانی سران عرب در برابر استکبار و زیاده خواهی های امریکا و اسرائیل است که هرروز ننگین تر می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: به دور از تمام گرایشات سیاسی و اعتقادی باید در برابر این گونه حرکات بایستیم و اجازه تعدی دشمنان به کشورهای اسلامی را ندهیم.

وی، اذعان داشت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی وظیفه مسلمانان است و باید در این مسیر بیش از گذشته تلاش کنیم.

حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: اسرائیل سگ هار آمریکا در منطقه است و مسلمانان وظیفه جنگ با این رژیم جعلی را دارند.

آتش انتفاضه شعله ور تر شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم با محکوم کردن اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، این مسئله را موجب نابودی هرچه سریعتر اسرائیل عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا بابازاده پر» در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: اینکه آقای ترامپ بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل مطرح کرده، بسیار ناشی گری کرده است.

وی با اشاره به همبستگی و اتحاد هرچه بیشتر میان مسلمانان جهان افزود: این اقدام ترامپ موجب هرچه بیشتر شدن همبستگی و اتحاد مسلمین در سراسر کره خاکی شده و آتش انتفاضه را شعله ور تر می کند، به نحوی که به زودی شاهد نابودی اسرائیل این رژیم جنایتکار غاصب در منطقه خواهیم بود.

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس؛ موضوعی که موجب نابودی رژیم جاعل اسرائیل می شود

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به ابتدای آیه ۱۲۰ سوره بقره «وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» گفت: خداوند در قرآن خطاب به پیامبر اکرم (ص) می فرماید: هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و از آیین تحریف یافته آنان، پیروی کنی.

علی برزگری با اشاره به اینکه ایادی استکبار در پی راه اندازی جنگ های نیابتی هستند، افزود: استکبار جهانی نسبت به جهان اسلام به ویژه تشیع و ایران که محور بصیرت، روشنگری و جنبش های انقلابی است، علاقمند به مذاکره در بسیاری از امور نیست و اگر در مواردی هم مذاکره ای صورت می گیرد که نتیجه آن برد – برد است، نتیجه را قبول نداشته و خواهان مذاکره برد – باخت به نفع خود هستند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار با استفاده از روش های مختلف در صدد کامل کردن سلطه خود بر خاورمیانه هستند، اذعان داشت: ایادی استکبار با استفاده از تله هایی همچون داعش، گرو ههای تکفیری، طرح موضوع کردستان عراق و سناریوهای مختلف سعی در آزمایش واکنش جهان اسلام به این موارد دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی تاکید کرد: آخرین اقدام برای شکست و نابودی اسرائیل به دست خودشان، طرح انتقال پایتخت اسرائیل به قدس است که به دست خودشان موجب خانه خرابی خود می شوند.

برزگری با اشاره به اینکه آمریکا به چند کشور اردن، مصر، و محمود عباس در فلسطین اشغالی و عربستان امیدوار است، ادامه داد: اقدام اخیر ترامپ باعث وحدت هرچه بیشتر جهان اسلام می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده نابودی اسرائیل را به ما بشارت داده و فرموده رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اذعان داشت: سید حسن نصرالله نیز گفته نشانه های شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی دیده می شود، امیدواریم هر چه زودتر شاهد شکست و نابودی اسرائیل باشیم.

امید است با ظهور حضرت صاحب الامر(عج) نابودی ظلم و فساد در جهان را شاهد باشیم که در این صورت روی خوش آرامش نمایان می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد

«غازی حمد» از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز جمعه تأکید کرد که صهیونیست ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمد با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، گفت: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسیده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ ۱۲ روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

در همین رابطه پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که تصویر پیروزی کامل که بنیامین نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته و نتانیاهو به خاطر عدم فروپاشی ائتلاف خود، از اتخاذ تصمیم‌های سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

همچنین روزنامه عبری زبان معاریو نیزگزارش داد که نتانیاهو، بنی گانتس، یوآو گالانت و هرتزی هالوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است