Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:04:05 GMT

شهردار گرگان فرا جناحی عمل خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۲۲۶

شهردار گرگان فرا جناحی عمل خواهد کرد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه دادبود شهردار منتخب همه اعضای شورای شهر هستند، اظهارداشت: معتقدم ایشان فراجناحی کار خواهند کرد و عملکرد خوبی را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسین ربیعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، شامگاه امروز (18 آذر) در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به کاندیداهایی که برای تصدی شهرداری گرگان به یکدیگر به رقابت پرداخته بودند جرجانی انصراف خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دادبود با هفت رای به عنوان شهردار گرگان منتخب شد، افزود: شامگاه امروز  پروسه انتخاب شهردار برای دومین بار به پایان رسید و با رای اعضا شهردار گرگان انتخاب شد.

 

ربیعی با بیان اینکه برنامه‎ هایی که در دوره انتخابات قول داده شده بود را در دستور کار خود قرار خواهیم داد، اظهارداشت: پیگیری پروژه های در دست اقدام از مهمترین برنامه های ما در شهرداری محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال با رکود حاکم امسال محقق نشود، تصریح کرد: برای سال آینده راهکارهایی که بودجه را افزایش دهیم را دنبال خواهیم کرد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان دعوت از سرمایه ‎گذاران و مشارکت آنان در اجرای پروژه‎ ها را از برنامه ها اعلام کرد و گفت: امید است با این برنامه ریزی که در دست اقدام داریم بودجه سال آینده محقق سازیم.

 

وی از رای خود به افضلی خبر داد و افزود: در بین کاندیداها یوسفی عضو شورای اسلامی شهر گرگان به طبرسا رای دادند و مابقی دادبود را به عنوان شهردار گرگان انتخاب کردند که امید است ایشان از سوی وزارت کشور تائید شوند.

 

ربیعی با بیان اینکه دادبود شهردار منتخب همه اعضای شورای شهر هستند، اظهارداشت: معتقدم ایشان فراجناحی کار خواهند کرد و عملکرد خوبی را خواهند داشت و حضورشان به فال نیک گرفته می شود که قطعا در آینده وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز