Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی المپیاکوس بازی‌های تماشایی خود در این تیم را برابر پانتولیکوس هم به نمایش گذاشت و در شب پیروزی تیمش یک گل و یک پاس گل داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم المپیاکوس که برخلاف مسابقه اخیرش کریم انصاری‌فرد را از ابتدا در ترکیب داشت از ساعت ۲۱ امشب در چارچوب هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان مهمان پانتولیکوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران انصاری‌فرد که در چهار دیدار گذشته سوپر لیگ یونان به پیروزی رسیده و به جمع مدعیان بازگشته بودند، نیمه اول مسابقه امشب برابر پانتولیکوس را با تساوی یک بر یک به پایان بردند اما در ۴۵ دقیقه دوم باز هم به روند پیروزی مسابقات قبل ادامه دادند و موفق شدند با نتیجه پُر گل ۴ بر یک در خانه پانتولیکوس به برتری دست پیدا کنند تا با ۲۹ امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کنند.

انصاری‌فرد که هفته قبل در حضور تعویضی خود توانست دو گل پیروزی‌بخش تیمش برابر اسمیرنیس را بزند، در دقیقه ۶۲ مسابقه امشب مقابل پانتولیکوس نیز دومین پاس گل این فصلش را به فورتونیس داد.

ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس چهار دقیقه پس از این پاس گل، با تیزهوشی از پاس به عقب اشتباه ونجلیس موراس، مدافع پانتولیکوس بهترین بهره را برد و بعد از توپ‌ربایی، دروازه‌بان حریف که قصد داشت با تکل او را متوقف کند دریبل زد و به راحتی سومین گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند.

انصاری‌فرد با گلی که در دیدار امشب زد تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۷ رساند و صدرنشین جدول گلزنان سوپر لیگ یونان شد.

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۷۷ به‌عنوان سومین تعویضی المپیاکوس جای خود را به یورجویچ داد که این بازیکن هم توانست در لحظات پایانی برای المپیا گلزنی کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و یوونتوس در المپیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ توانست جالوروسی را پیش بیندازد، اما در دقیقه ۳۱ گلیسون برمر مدافع برزیلی یووه روی سانتر عالی فدریکو کیزا بازی را مساوی کرد.

در ادامه دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند تا بازی مساوی تمام شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ برای این تیم به میدان آمد و در لحظات پایانی یک پاس عالی برای تامی آبراهام دیگر مهاجم رم مهیا کرد که این مهاجم انگلیسی قدر پاس آزمون را نداست و مصاف تک به تک با شزنی را از دست داد.

بانوی پیر با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. رم هم با ۶۰ امتیاز پنجم است، اما به شدت خطر از دست دادن جایگاهش و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کند. آتالانتا دو بازی کمتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رم دارد و در رتبه ششم قرار دارد و می‌تواند جای این تیم را در رتبه پنجم بگیرد و آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد