Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار دوری مدیران دستگاه‌های اجرایی از جدال‌های سیاسی شد و گفت: هیچ عهدی با مردم جز خدمت و خدمتگذاری با هدف رفع مشکلات و کمک به توسعه و همچنین تقویت انقلاب اسلامی نداریم.

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: رفع مشکلات کنونی و استفاده از ظرفیت‌های خدادای استان برای کمک به توسعه همه جانبه در سایه تعامل و همکاری نخبگان، مسئولان و آحاد مردم امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اختلاف نظر نخبگان سیاسی هنگام بحث توسعه کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: وقتی بحث توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم به میان می‌آید نخبگان و مسئولان، دیگر نباید از اختلاف نظر‌های سیاسی حرفی بزنند بلکه باید با تعامل و همفکری به فکر کاهش مشکلات و کمک به قطار توسعه باشند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بازدیدهای مختلفی از پروژه‌ها عمرانی در مناطق مختلف این استان تاکنون داشته‌ام و در زمینه‌های مختلف نیز بررسی‌های میدانی داشته‌ام و به نوعی شناخت کامل از وضعیت موجود دارم که امیدوارم بتوانیم با برنامه ‌ریزی دقیق و مستمر کمک کار توسعه باشیم.

احمدی بیان کرد: از ابتدای حضورم در این استان تاکنون نشست‌های مختلفی با مسئولان کشوری از جمله معاونان رئیس جمهور، وزیران، معاون وزیران، مدیران سازمان‌های و بنیادهای اقتصادی داشته‌ام که در این نشست‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده توسط دولت‌ها متعلق به نظام است، ادامه داد: انتظار می‌رود با اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف به جامعه امید و نشاط تزریق کرد و به طور حتم تخریب خدمات ارائه شده خیانت به نظام است.

احمدی اظهار داشت: نگاه‌های حزبی، قومی و قبیله‌ای و در نظرگرفتن مسائل جغرافیایی از جمله گرمسیری و سردسیری مردوه بوده زیرا این نگاه‌ها سبب مایوسی مردم شده و کند شدن ارائه خدمات و تبعیض و نابرابری را به همراه دارد.

انتهای پیام/

 

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد