Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@06:52:14 GMT

اجرای ۲۳ پروژه بنیاد برکت در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۱۳۸۶

اجرای ۲۳ پروژه بنیاد برکت در استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه ۳۴ طرح بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: ۲۳ پروژه بنیاد برکت در حال اجرا است.

فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: این اداره کل امسال 258 پروژه استانی را عهده‌دار شده و عملیات اجرایی این طرح‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اجرای طرح بنیاد برکت در استان افزود: از سوی این بنیاد اعتبار احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان تأمین شده است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، تصریح کرد: در حال حاضر 34 طرح از سوی این بنیاد در استان بهره برداری و 23 پروژه در حال اجرایی است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به فعالیت 700 خیر مدرسه‌ساز، خاطر نشان کرد: خیران مدرسه ساز در زمینه ساخت مدرسه، پرداخت وجوه نقدی و اهداء تجهیزات آموزش و پرورش مشارکت دارند.

 

تیموری با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز با هدیه ثروت خود زمینه دانایی جامعه را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: مشارکت خیران مدرسه‌سازی مسیر توسعه و پیشرفت کشور شتاب می‌گیرد.

 

وی در خصوص استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان، گفت: از سال 91 الی 96 استانداردسازی سیستم گرمایشی 829 مدرسه در قالب پنج هزار و 165 کلاس با اعتباری بالغ‌ بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی