Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:38:32 GMT

Microsoft Edge نیامده رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۴۴۵۰

Microsoft Edge نیامده رکورد زد

از قابلیت‌های مرورگر اج مایکروسافت می‌توان به امکان همگام‌سازی اطلاعاتی نظیر رمزهای عبور، لیست‌های برگزیده و همچین لیست مربوط به بوکمارک‌ها بین گجت‌های مختلف اشاره کرد.

به گزارش مشرق، نسخه‌ی اندروید مرورگر مایکروسافت اج تنها یک هفته پس از انتشار رسمی از مرز یک میلیون دانلود گذشت که دستاورد بزرگی برای این محصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک هفته پس از آنکه مایکروسافت مرورگر اج را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد، میزان دانلود این اپلیکیشن از مرز یک میلیون بار عبور کرد که موفقیت بزرگی برای مایکروسافت است. مایکروسافت اج در حالی به این آمار دست یافته که تا پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی، این مرورگر در نسخه‌ی پیش‌نمایش بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده بود.

آمار مربوط به بیش از یک میلیون بار دانلود، در گوگل پلی استور ثبت شده است و تعداد دانلود این اپلیکیشن از سایر فروشگاه‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید مشخص نیست. مایکروسافت اج در حال حاضر عنوان سومین اپلیکیشن محبوب در شاخه‌ی اپلیکیشن‌های ارتباطی را در گوگل پلی استور به خود اختصاص داده است. هدف بعدی برای مرورگر اج دست یافتن به آمار ۵ میلیون دانلود است که به‌طور حتم زمان بیشتری برای دست یافتن به آن نیاز است.

مایکروسافت ابتدا در ماه اکتبر مرورگر مایکروسافت اج را برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS‌ در قالب نسخه‌ی پیش‌نمایش منتشر کرد. از قابلیت‌های مرورگر اج مایکروسافت می‌توان به امکان همگام‌سازی اطلاعاتی نظیر رمزهای عبور، لیست‌های برگزیده و همچین لیست مربوط به بوکمارک‌ها بین گجت‌های مختلف اشاره کرد. اج همچنین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا امکان ادامه‌ی وبگردی در نسخه‌ی موبایل را از پی‌سی پی بگیرند. این ویژگی Continiue on PC نام دارد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند ادامه‌ی وبگردی خود را روی نسخه‌ی اج پی‌سی پیش ببرند.

منبع: جام جم آنلاین ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بارش باران در شهرکرد باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری در شهرکرد باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده