Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -
به گزارش ایران اکونومیست؛ تیم های اینترمیلان و یوونتوس که در فصل جاری سری آ ایتالیا همراه با ناپولی رقابت نزدیکی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارند، شنبه شب به مصاف هم رفتند که در نهایت تلاش یووه و اینتر گلی در برنداشت.
در نیمه نخست هرچند دو تیم روش محتاطانه ای در دستور کار داشتند، اما یوونتوس عملکرد بهتری داشت و دو فرصت خوبی گلزنی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه پنجم ضربه «ماریو ماندژوکیچ» را دروازه بان اینتر نصف و نیمه مهار کرد و در برگشت ضربه دوباره ماندژوکیچ را مدافع اینترمیلان از روی خط دروازه بیرون کشید.
همچنین در دقیقه 40 بار دیگر ماندژوکیچ مهاجم اهل کرواسی خطرساز شد و ضربه سر وی به دیرک دروازه میهمان برخورد کرد.
در نیمه دوم یوونتوس که قهرمان پنج فصل متوالی اخیر سری آ محسوب می شود، به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت که حملات متعدد این تیم با درخشش «سمیر هندانوویچ» دروازه بان اینترمیلان و عملکرد مناسب خط دفاعی این تیم دفع شد.
در نهایت این نبرد حساس با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید و اینترمیلان با 40 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و یوونتوس با 38 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها