Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- گلزني مهاجم ايراني تيم روبين‌کازان پس از گذشت 1016 دقيقه در فصل جاري ليگ برتر روسيه بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي اين کشور داشت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، تيم روبين‌کازان با شکست 3 بر يک خاباروفسک در هفته بيستم ليگ برتر روسيه به چند هفته ناکامي پايان داد و با 23 امتياز در رده دهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ميان سردار آزمون نقش مهمي در پيروزي روبين‌کازان داشت و قفل گل‌نزدن در فصل 2018 - 2017 ليگ برتر روسيه را نيز شکست. آزمون در دقيقه 25 گلزني کرد و زمينه‌ساز 2 گل بعدي روبين‌کازان هم بود. سايت اسپورت باکس روسيه با انتشار تصويري از ملي‌پوش ايراني نوشت: سردار آزمون به روبين‌کازان کمک کرد تا بر خاباروفسک فائق آيد. روزنامه معروف سويت اسپورت روسيه نيز در صفحه اول سايت رسمي خود آورده است: آزمون سريال گل‌نزدنش در ليگ برتر روسيه را پس از 1016 دقيقه شکست. روزنامه بيزنس آنلاين نيز در صفحه ورزشي خود با اشاره به گلزني سردار آزمون پس از 1016 دقيقه نوشت: سردار آزمون در تابستان گذشته ميلادي به تيم روبين‌کازان انتقال پيدا کرد و در 18 بازي به ميدان رفت که 2 بازي در جام حذفي روسيه بود.
تيم اوستنده ميزان تيم انتهاي جدولي ميشلن بود و با نتيجه يک بر صفر شکست خورد. ريتس در دقيقه 40 تنها گل بازي را براي تيم مهيمان به ثمر رساند. رامين رضاييان، ملي‌پوش ايراني در بازي امشب برابر ميشلن نيمکت‌نشين بود و از دقيقه 84 به جاي الکساندر، مدافع صربستاني در ترکيب تيم اوستنده قرار گرفت. در جدول رده‌بندي 18 تيمي ژوپيلر ليگ بلژيک تيم اوستنده با اندوخته 19 امتيازي دوازدهم است.
تيم‌هاي پانيونيوس آتن و پلاتانياس در ديدار هفته چهاردهم سوپر ليگ يونان در ورزشگاه نيوازميرنا برابر هم قرار گرفتند که ميزبان به برتري 2 بر يک دست يافت. گل‌هاي تيم پانيونيوس در دقايق 30 و 82 به ثمر رسيدند. پلاتانياس هم در دقيقه 61 گلزني کرد. احسان حاج‌صفي، ملي‌پوش ايراني که در ترکيب اصلي تيم پانيونيوس به ميدان رفته بود از دقيقه 80 جاي خود را به ووکلاتوس داد. تيم پانيونيوس با اين پيروزي خانگي 22 امتيازي شد و رتبه پنجم جدول رده‌بندي سوپر ليگ يونان را حفظ کرد. پلاتانياس 6 امتيازي نيز قعرنشين باقي‌ماند.
تيم المپياکوس در ادامه درخشش مهاجم ايراني‌اش بازي خارج از خانه هفته چهاردهم سوپر ليگ يونان را با پيروزي پرگلي به پايان رساند. شب گذشته تيم‌هاي پانتوليکوس و المپياکوس به مصاف هم رفتند که تيم پايتخت‌نشين با نتيجه 4 بر يک ميزبانش را با شکست مواجه ساخت. فورتونيس (6 و 62)، کريم انصاري‌فرد (66) و اوروس (90) براي تيم المپياکوس گلزني کردند. گل تيم پانتوليکوس نيز در دقيقه 27 به دست آمد. انصاري‌فرد علاوه بر گلزني در بازي امشب زمينه‌ساز گل دوم المپياکوس نيز شد. اين ملي‌پوش ايراني در دقيقه 77 جاي خود را به اوروس، مهاجم صربستاني داد. تيم المپياکوس با پيروزي برابر پانتوليکوس 29 امتيازي شد و در صدر جدول رده‌بندي سوپر ليگ يونان قرار گرفت.
در چارچوب هفته پانزدهم ليگ هلند تيم هيرنفين که رضا قوچان‌نژاد را در اختيار دارد به مصاف فنلو رفت. اين ديدار در حالي که با نتيجه 2 بر يک به سود هيرنفين تا دقايق پاياني دنبال مي‌شد در دقيقه 87 با گلزني سونتجنس براي فنلو همراه شد تا بازي با نتيجه تساوي 2 بر 2 خاتمه يابد. مهاجم ملي پوش کشورمان که در اين فصل نتوانسته به مانند فصل گذشته براي تيمش گلزني کند در اين مصاف روي نيمکت حضور داشت و شانس بازي پيدا نکرد. هيرنفين با 19 امتياز در جايگاه هشتم جدول حضور دارد.
تيم آلکمار در شب درخشش عليرضا جهانبخش که با گلزني‌ اين ملي‌پوش ايراني همراه بود به برتري قاطعي برابر هراکلس رسيد. تيم آلکمار هفته پانزدهم اردويژه هلند برابر تيم ميانه ‌جدولي هراکليس را با پيروزي 5 بر صفر به پايان رساند. گل اول اين بازي در دقيقه 55 توسط اشتباه فردي دروازه‌بان هراکلس وارد دروازه خودي شد. عليرضا جهانبخش در اين صحنه قصد ارسال پاس به بازيکن آلکمار را داشت که پس از برخورد به دروازه‌بان هراکلس تبديل به گل اول بازي شد. تيل (75)، عليرضا جهانبخش (81)، وخورست (85) و يوناس (90) ديگر گل‌هاي تيم آلکمار را به ثمر رساند. عليرضا جهانبخش حضور 84 دقيقه‌اي در ترکيب تيم آلکمار داشت و سپس جاي خود را به هلمر داد.
تيم آلکمار با 34 امتياز در جايگاه دوم جدول رده‌بندي اردويژه هلند قرار دارد و در تعقيب آيندهوون 39 امتيازي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، النصر برای رسیدن به فینال جام حذفی و حضور در مقابل الهلال کار سختی نداشت. ابتدا در دقیقه ۱۷ بازی پاس اشتباه ابراهیم سهیچ، دروازه‌بان الخلیج، به کریستیانو رونالدو رسید و او با یک والی تماشایی دروازه خالی را باز کرد.

ویدئو: 331652

فشارهای النصر که از همان دقایق ابتدایی با شدت قابل توجهی آغاز شده بود، در دقیقه ۳۵ منجر به گل دوم شد. پس از برخورد توپ به دست مدافع سنگالی الخلیج، داور نقطه پنالتی را نشان داد و سادیو مانه با گل کردن این پنالتی بازی را ۲-۰ کرد.

زردها با ادامه حملات‌شان، در نیمه اول گل سوم را هم به ثمر رساندند. ایمن یحیی قبل از پایان نیمه اول گل سوم را زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد تا النصر با همان دو گل به رختکن برود.

در نیمه دوم هم النصر به میهمان خود فرصتی برای نفس کشیدن نداد و رونالدو با گل سوم در دقیقه ۵۷ تیر خلاص را به الخلیج وارد کرد. در ادامه حریف النصر تنها به گل فواز الطاریس در دقیقه ۸۳ روی غافلگیری اسپینا بسنده کرد و بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا النصر در فینال جام حذفی حریف الهلال شود.

همچنین رونالدو هم با دبل امشب به یک آمار فوق‌العاده رسید. او در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌های این فصل موفق به زدن ۴۴ گل شده که یک عدد فوق‌العاده برای ستاره پرتغالی است.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش