Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:52:34 GMT

دستگیری سارق نوجوان در چرداول

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۶۸۰۷

دستگیری سارق نوجوان در چرداول

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سرهنگ جهانگیر زارعی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و داخل خودرو در سرابله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات پلیسی، سارق را که نواجوانی 15ساله بود، شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده، متهم تاکنون به چهار فقره سرقت داخل خودرو و منزل با همراهی یکی از دوستان خود اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اضافه کرد: دستگیری نفر دوم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، گفت: از همه پداران و مادران عزیز خواستاریم بر نحوه دوست یابی و رفت و آمدهای فرزندان خود با حساسیت و دقت بیشتری نظارت کنند.

 

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق در چرداول

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت