Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: پویش کمک به ساخت مدرسه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه با عنوان 'مدرسه ات را خواهم ساخت' در خراسان رضوی راه اندازی شد.

محمدحسین علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای این پویش مردمی و همگام با کمک چشمگیر خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده غرب کشور، کمک های دانش آموزی، مردمی و فرهنگیان در این زمینه جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طی مذاکرات مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ساخت 71 کلاس درس در مناطق زلزله زده غرب کشور قطعی شده است، اظهار کرد: اجرای 6 پروژه با 66 کلاس درس و زیربنای هشت هزار و 420 متر مربع با هزینه معادل 8.9 میلیارد ریال از جمله تعهدات مجمع خیرین خراسان رضوی است.
وی گفت: همچنین ساخت پنج کلاس روستایی با زیربنای 150 متر مربع و هزینه 1.5 میلیارد ریال از دیگر تعهدات صورت گرفته است.
علیزاده افزود: اجرای فونداسیون پروژه مدرسه برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم با زیربنای 1600 متر مربع و هزینه 1.6 میلیارد ریال نیز آخرین تعهد این مجمع برای اجرا در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.
وی اظهار کرد: نیک اندیشان و خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب بانک ملی شعبه مرکزی مشهد به شماره 0106985483002 برای شرکت در این پویش واریز نمایند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع 78 مدرسه با 415 کلاس درس در این استان در پی وقوع زلزله آسیب دیده و نیازمند بازسازی است.
مرزبان نظری افزود: از کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران در بازسازی مدارس فرسوده و آسیب دیده قدردانی می کنیم.
مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با سه هزار و 500 عضو، رتبه اول کشور از نظر تعداد اعضا را دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7496 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان