Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:40:57 GMT

توقیف خودروی پراید با 90 میلیون ریال خلافی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۸۲۲۹

توقیف خودروی پراید با 90 میلیون ریال خلافی

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: پلیس راهور شهر زنجان یکدستگاه خودرو سواری پراید دارای خلافی 90 میلیون ریالی را به منظور اعمال قانون متوقف کرد.

سرهنگ عباس مظفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: خلافی خودروی پراید که شماره تهران می باشد توسط دوربین های نظارتی ضبط و ثبت شده و صاحب آن نیز تاکنون از واریز جریمه اجتناب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته از سوی راننده این خودروی توقیف شده مربوط به توجه نکردن به فرمان پلیس و بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.
مظفری افزود: این خودرو از سوی پلیس راهور شهرستان زنجان به پارکینگ پلیس انتقال یافته است که پس از پرداخت خلافی و تسویه حساب، اجازه ترخیص خواهد یافت.
وی تصریح کرد: این خودرو پس از استعلام توسط پلیس و برابر با ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی متوقف شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: بر اساس این قانون خودروهایی که بیش از 10 میلیون ریال خلافی دارند و صاحبان آنها در پرداخت جریمه کوتاهی می کنند در این صورت بطور خودکار از طریق سیستم ثبت شکایت می شود و این شکایت نیز برای عوامل راهنمایی و رانندگی در هر نقطه از کشور قابل رویت است و بلافاصله می توانند نسبت به توقیف خودرو اقدام کنند.
مظفری از صاحبان خودروها خواست هر چند وقت نسبت به اخذ خلافی از طریق تلفن 120 یا سامانه پیامکی 1101202020 و با اینکه از طریق مراجعه به سایت پلیس راهور به آدرس (http://rahvar120.ir) و وارد کردن شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت اقدام کنند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد