Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:51:07 GMT

مه غلیظ برخی از جاده های زنجان را فرا گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۸۶۰۴

مه غلیظ برخی از جاده های زنجان را فرا گرفته است

زنجان- مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: مه غلیظ در آزادراه زنجان به قزوین و گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مه غلیظ و ناپایدار و کاهش دید افقی در آزادراه و ترانزیت زنجان- قزوین، زنجان به بیجار و گردنه  های کوهستانی استان حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از فعالیت ۲۸ راهدارخانه در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد:  ۵۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲۳۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف خور، برف‌روب، بلدوزر، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز شده‌اند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرما است رانندگان حتماً خودرو را به زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی مجهز بکنند و نسبت به معاینه فنی خودرو توجه کنند. 

امینی افزود: در فصل زمستان بارش برف سطح جاده‌ها لغزنده بوده و کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می‌شود و شهروندان زنجانی اگر قصد مسافرت داشته باشند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند.

وی ابراز کرد: همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارم، نگین سبز زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  شهر خوش آب‌و‌هوای طارم، که مانند نگینی سرسبز است، در استان زنجان قرار دارد.

طبیعت این شهر بکر و دست‌نخورده است و با وجود دریاچه‌ها، غار‌های طبیعی، آبشارها، روستا‌های باستانی و آثار متعدد تاریخی به بهشتی برای گردشگران تبدیل شده است.

سفر به شهر طارم به دلیل داشتن طبیعت دلنشین، زمین‌های حاصلخیز و شرایط اقلیمی منحصر‌به‌فرد مانند سفر به هندوستانی در دل ایران است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه