Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در مورد دلیل حضور نداشتن در هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهارداشت: به خاطر آسیب‌دیدگی که در تمرینات تیم دانشگاه آزاد برایم رخ داد، مربیان و کادر فنی تصمیم گرفتند که این هفته در ترکیب اصلی تیم نباشم به این دلیل که ما هفته‌های حساس و مهمی را پیش رو داریم، با حضور در مسابقات هفته سوم احتمال داشت این آسیب‌ دیدگی تشدید شود و در ادامه مسابقات در ترکیب تیم نباشم به همین دلیل در هفته سوم مسابقات سوپر لیگ در کنار تیم بودم و در ترکیب حضور نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشیب در پاسخ به این سوال که گویا دیدار بسیار حساسی را با تیم تعاون داشتید، گفت: در هفته سوم یک دیدار بسیار حساس با تیم تعاون داشتیم، زمانی که اردوها برای هفته سوم آغاز شد ما می‌دانستیم که این هفته بازی حساسی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم که برنده این دیدار شویم و کسب امتیاز به هفته آخر کشیده نشود. تیم ما کادر فنی خیلی خوب و منسجمی دارد، با نفرات خوبی که در ترکیب داریم؛ مقابل تیم تعاون باید مبارزه می‌کردیم، آنها یک تیم پرمهره‌ و با بازیکنان باانگیزه و عنوان‌دار را در اختیار دارند و ما مقابل این تیم فقط برد می‌خواستیم البته ما برای برد به سالن مسابقات آمده بودیم. روز جمعه نشان دادیم هنوز هم بهترین تیم سوپرلیگ هستیم و با تمام احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائل هستم باید بگویم تیم دانشگاه آزاد لیاقت تکرار قهرمانی را دارد.

پورشیب در پاسخ به این سوال که شرایط برادر شما در تیم رعد به چه صورت است، عنوان کرد: مهرداد برادرم خیلی زودتر از اینها می‌توانست مطرح شود اما متأسفانه چندسال گذشته شرایط‌هایی برای او پیش آمد که نتوانست خودش را نشان دهد، هر زمانی که او خودش را نشان داد به مهرداد بها نمی‌دادند و فرصتی برای او ایجاد نمی‌شد. مثلاً اوج کار او سال ۹۳ بود که خیلی خوب کار کرد اما متأسفانه فرصتی پیدا نکرد تا توانایی‌های خود را اثبات کند.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا دلیل رشد نکردن مهرداد به خاطر حضور شما در کاراته است، گفت: نمی‌دانم، اما باید به این نکته اشاره کنم که یک زمانی حسن و حسین روحانی فیکس تیم ملی بودند، برادران حیدری و برادران حسنی‌پور هم عضو تیم ملی بودند اما متاسفانه این فرصت تا به امروز به ما دست نداده که عضو تیم ملی باشیم، مهرداد جرقه‌ای بود که می‌توانست که شعله‌ور شود اما هیچوقت به او فرصت داده نشد، البته هنوز هم دیر نشده است، او ۲۵ ساله است و می‌تواند به حقش برسد.

کاپیتان تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم مهرداد به قدری خوب کار کند، با انگیزه مثل همیشه تلاش کند تا کادر فنی تیم ملی که مثل همیشه حق را به حق‌دار می‌دهد این بار هم مهرداد آنها را مجاب کند و به پیراهن تیم ملی برسد.

پورشیب در پاسخ به این سوال که گویا برای اعزام به نخستین مرحله مسابقات لیگ کاراته‌وان در سال ۲۰۱۸ قرار است هفته آینده اردوهای تیم ملی شروع شود، عنوان کرد: انشاالله هفته آینده اردوی تیم ملی شروع می‌شود و امیدوارم که با توجه به المپیکی شدن کاراته این رشته هم نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر، با برنامه‌ریزی‌تر بتواند برنامه‌های سالیانه خود را اجرا کند. از جمله برگزاری اردوهای تیم ملی، اردوهای مناسب و منضبط برای ملی پوشان، اعزام به مسابقات برای رویدادهای مهم از قبل تعیین شده باشد. این توانایی را در فرجی و تیمی که در رأس فدراسیون هستند بتوانند یک برنامه منظم را فراهم کنند تا کادر فنی تیم ملی بدون هیچ دغدغه فکری به تمرینات بپردازند. ما برای تکرار موفقیت‌های چند سال اخیر که با همین نفرات (تیم‌های بزرگسالان و امید و کادر فنی) به دست آمده امیدوار هستیم تا با حمایت‌های فدراسیون تیم ایران بتواند بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو کسب کند.

منبع : فارس

602

دانشگاه آزاد اسلامی کاراته لیگ ایران باشگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیات کاراته خراسان رضوی، هادی امیری در خصوص اعزام منتخبان کاراته خراسان رضوی به عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیای مرکزی اظهار کرد: مسابقات آسیای مرکزی از روز شنبه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود که تیم منتخب خراسان رضوی با حضور ۳۶ ورزشکار راهی این رقابت‌ها شده که در رده های مختلف سنی به میدان می‌رود.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی بر اساس نظر فدراسیون کاراته به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است، افزود: این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود که ورزشکاران ما در کاتا و کومیته رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مبارزه می‌کنند. همچنین در این دوره از رقابت‌ها که تیم‌های خیلی خوبی هم حضور دارند، مسابقات تیمی هم برگزار می‌شود که چند کاراته کار ملی پوش هم تیم منتخب خراسان رضوی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که در این رقابت‌ها برنامه ارتقاء داوری هم وجود دارد، افزود: بحث ارتقاء داوری در حاشیه مسابقات آسیایی از اهمیت زیادی برخوردار است  که برای همین ۴ داور خراسانی هم به این رویداد مهم اعزام شده‌اند.

امیری با بیان اینکه هدایت تیم منتخبان خراسان رضوی بر عهده بنده است و مربیانی همچون گواه، صیامی، بابایی و برفر هم حضور دارند، اظهار کرد: این اتفاق برای اولین بار است که در کاراته خراسان رضوی رخ می‌دهد که تیمی به مسابقات آسیای مرکزی اعزام می‌شود. فرصت خوبی است که فدراسیون کاراته در اختیار ما قرار داده و تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این مسیر حمایت خیلی خوبی از ما داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که فدراسیون کاراته بر چه اساسی خراسان رضوی را به عنوان نماینده ایران در این مسابقات معرفی کرده است، افزود: حقیقت امر این است که کاراته خراسان رضوی در طی ۲ سال اخیر با تحولات خیلی زیادی همراه بوده است. ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی و کشوری حائز مقام و مدال‌های مختلفی شده‌اند که بی سابقه بوده است. سال گذشته میزبانی مهمی در مشهد داشتیم. همه این عوامل باعث شد تا نگاه به کاراته خراسان رضوی تغییر کند و این فرصت در اختیار ما قرار گرفته است. امیدواریم در این رویداد مهم نتایج خوبی کسب کنیم و تجربه خوبی برای کاراته استان باشد.

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد