Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@04:00:36 GMT

دستگیری ستاره والیبال در خیابان به دلیل مصرف الکل

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۱۳۲

ستاره مطرح والیبال فرانسه به دلیل مثبت بودن تست الکلش از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش شریان نیوز،« اروین انگاپت» یکی از ستاره‌های والیبال فرانسه از لحاظ فنی است، اما این بازیکن بارها به دلیل مشکلات  مختلف اخلاقی، با چالش‌های جدی مواجه شده است.

این بازیکن فرانسوی که این روزها در تیم مودنا عضویت دارد، از سوی پلیس این شهر با تابلو ایست مواجه شد و بعد از مثبت اعلام شدن تست الکلش و بالا بودن میزان قانونی، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مودنا هنوز اظهار نظری درباره دستگیری بازیکنش انجام نداده اما به نظر می‌رسد در تلاش هستند که مشکل این بازیکن را حل کنند.

انگاپت پیش از این نیز چندین بار با مشکلات قانونی مواجه شده بود. سه سال پیش او در یک دعوا در  فرانسه دستگیر شد و از سوی دادگاه شهر مون پلیه به سه ماه مجازات محکوم شد. در ماه جولای سال ۲۰۱۵ انگاپت به دلیل حمله به کنترل کننده قطار ایستگاه پاریس – مونتپارناس دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.

برچسب هاوالیبال

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود

ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل در فصل آینده در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواندری لئال، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل که فصل کاملا ناموفقی را در تیم پیاچنزا گذراند در فصل آینده برای تیم «لوکوموتیو نووسیبریسک» بازی می‌کند.

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

مصدومیت لئال و حذف پایچنزا در مرحله یک چهارم نهایی سری A1 باعث شد تا طرفین برای جدایی به راحتی به توافق برسند.

رومن استانیسلاویوف،‌مدیر عامل باشگاه لکوموتیو در این مورد گفت: یواندری لئال، بعد از المپیک 2024 پاریس به ما ملحق می‌‌شود. این بازیکن در مراسمی به هوادارن معرفی خواهد شد چون ما پس از ویلیام پریدی، بازیکنی در این سطح نداشته‌ایم. او بازیکنی است که توانایی‌های خود را ثابت کرده و می‌داند که ما از او چه می‌خواهیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره محروم فرانسه بازیگر شد!
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!