Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز در محکومیت اقدامات اخیر جبهه استکبار، در نماز وحدت این دانشگاه حضور به هم می‌رسانند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اهواز، در پی اقدامات اخیر جبهه استکبار در خصوص قدس شریف، جامعه دانشگاهی دانشگاه شهیدچمران اهواز ضمن محکومیت اقدام فوق در نماز وحدت همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه حضور بهم می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماز وحدت همزمان با نماز ظهر در مسجد امام خمینی (ره) و اقامه و سخنرانی سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان برگزار می شود.










منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران