Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود در رابطه با طرح موضوع اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، ضرورت‌ها و موانع آن اظهار کرد: شهروندان تهرانی در سال ۹۶ با تعیین پارلمان پایتخت پیامی را برای تغییر شیوه مدیریت تهران سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش باشگاه خبرنگاران وی با بیان اینکه در دوره مدیریت گذشته پروژه‌های زیادی در حال انجام بود، افزود: مجموع تصمیم گیری‌ها باید در فضای شفاف انجام شود.
 
سالاری تصریح کرد: در اصلاح وضع موجود تعارفی با شهردار منتخب نداریم و در بررسی لوایح بدون مصلحت اندیشی سیاسی و صرفا بر مبنای منافع شهروندان اقدام می کنیم.
 
در حال تکمیل...
 
 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد