Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@19:05:05 GMT

استقلال اشتباه فصل گذشته را تکرار نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۹۹۵۶

استقلال اشتباه فصل گذشته را تکرار نمی‌کند

استقلال فصل گذشته و بخصوص در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشت و بازیکنان این تیم در وضعیت مطلوبی به سر می‌بردند اما چه کسی می‌تواند منکر این شود که در بین همه بازیکنان خوب استقلال، کاوه رضایی و رابسون جانواریو شرایطی کاملا ویژه داشتند و می‌شد این دو را، بهترین بازیکنان فصل گذشته آبی‌ها نامید.

در حالی که مسئولان این باشگاه فرصت زیادی در طول فصل گذشته داشتند تا قرارداد این دو بازیکن و بسیاری دیگر از بازیکنان خوب را که قراردادشان در شرف اتمام بود را تمدید کنند، تعلل در تمدید قرارداد با ستاره‌ها باعث شد تا باشگاه استقلال تاوان سنگینی در این فصل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانواریو و کاوه رضایی جذب دو باشگاه اروپایی شدند و تمدید با چند بازیکن دیگر از جمله نورافکن، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی و... به سختی و با مبالغی فراتر از آنچه که انتظار می‌رفت عملی شد. 

این اتفاق گویا تجربه‌ای شده برای مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال و آنها در نظر دارند با تجربه فصل گذشته، در نیم فصل دوم قرارداد بازیکنانی که قراردادشان در شرف اتمام است را تمدید کنند.

شواهد نشان می‌دهد یکی از اصلی‌ترین اهداف باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد هافبک ۳۵ ساله و مجرب این تیم است. سرور جباروف که با ۳۵ سال سن در اوج آمادگی به سر می‌برد و در نیم فصل اول قطعا بهترین بازیکن آبی پوشان بود بازیکنی است که مد نظر باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد قرار دارد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا