Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:43:40 GMT

ترویج فرهنگ شهروندی با محوریت هنر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۰۱۳۸

ترویج فرهنگ شهروندی با محوریت هنر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلسه هم اندیشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با هیئت رئیسه انجمن نمایش و جمعی از اصحاب تئاتر امروز یکشنبه در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

 ابراهیم مرادی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و به منظور هم اندیشی و همکاری با انجمن نمایش استان کرمانشاه در راستای تبیین سیاست های طرفین در جهت پیش برد اهداف مشترک، فرهنگ سازی شهری و حرکت در جهت برند سازی فرهنگ به خصوص هنر تئاتر برگزار شد، زمینه های تعامل و همکاری در حوزه های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد که انجمن نمایش طرح و برنامه خود را نسبت به برگزاری جشنواره ای با محوریت شهر و فرهنگ شهروندی در حوزه آموزش در بخش نمای، طرح برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی و برگزاری جشنواره تئاتر شهر ارائه کند.

مهدی عبدالمالکی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی کرمانشاه در این جلسه عنوان کرد: پس از تشکیل سازمان فرهنگی اجتماعی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بایستی به سمت تخصصی شدن برویم و در همین راستا اداراتی در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی در درون سازمان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در حوزه تئاتر باید از سرمایه های اجتماعی که در هنر تئاتر و نمایش وجود دارد کمال استفاده را کرد که در این رابطه شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی تمایل دارد برنامه های خود را به همراه اصحاب تئاتر و نمایش پیش ببرد.

 

انتهای پیام/ز

 

باید از سرمایه های اجتماعی در هنر تئاتر استفاده شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد