Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستانی‌ها قصد دارند هیاتی بلندپایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستند. ایران هم مثل عربستان هیات بلندپایه به مالزی می‎فرستد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از آنکه عربستانی ها احساس خطر کردند از اینکه ایران میزبان بازی های لیگ قهرمانان باشد و آنها مجبور به حضور در کشورمان شوند، سریعا یک هیات تشکیل دادند تا آنها را به مالزی بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله زنگ خطری برای ایران هم بود چراکه مشخص بود آنها قصد دارند بدین شکل کنفدراسیون را تحت فشار قرار دهند. حالا شنیده می شود در جلسه دیروز مدیران فدراسیون و مدیران باشگاهها هم قرار شده تا هیاتی ایرانی تشکیل شود و مثل عربستانی ها، راهی مالزی شود. این هیات احتمالا هفته آینده عازم این سفر خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت