Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: یک خیر روستایی 49 واحد مسکونی را به نیازمندان استان البرز تحویل داده است.

محمد محمدی فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این پیرمرد نیکوکار اهل روستای رامجین از توابع شهر چهارباغ با فعالیت در مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) و همکاری با کمیته امداد البرز تاکنون برای 49 نیازمند خانه ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فرد ادامه داد : این پیرمرد نیکوکار نیت کرده تا 72 واحد مسکونی این کار خیر را ادامه دهد. مجموع کمکهای جمع آوری شده برای نیازمندان روستای رامجین توسط خیران در این مرکز رقمی بالغ بر 150 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز تاکنون حدود 70 تن میوه از باغداران جمع آوری و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: اهدای جهیزیه به 100 نوعروس نیازمند، توزیع سبد کالای 250 هزار تومانی هر دو ماه یکبار به 130 خانواده فقیر و تامین هزینه جراحی چشم، پیوند کلیه، پروتز کمر و دهان و دندان برای 25 بیمار نیازمند از دیگر خدمات مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است