Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@23:38:54 GMT

طرح استخدام مهندسین ناظر کشاورزی به کمیسیون برگشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۲۳۴۵

طرح استخدام مهندسین ناظر کشاورزی به کمیسیون برگشت

طرح دوفوریتی استخدام مهندسین ناظر کشاورزی با رای نمایندگان به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، طرح دو فوریتی اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی که در دستور کار جلسه علنی صبح امروز یکشنبه 19 آذر مجلس قرار داشت، با رای نمایندگان مجلس به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، پس از اخطار اصل 75 قانون اساسی غلامرضا کتاب نماینده مردم گرمسار مبنی بر تحمیل بار مالی دولت و رأی موافق نمایندگان به آن علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: این طرح اشکال بار مالی دارد و باید به کمیسیون ارجاع شود تا منبع تامین اعتبار آن مشخص شود.

وی افزود: تعداد زیادی از این افراد استخدام شدند و باید مشخص شود چه تعداد دیگر باقی مانده‌اند و منبع تامین اعتبار برای استخدام آنها هم مشخص شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ارجاع این طرح به کمیسیون اجتماعی با اشاره به این که در زمان بررسی طرح‌های دو فوریتی، نماینده شورای نگهبان باید در مجلس حضور داشته باشند، گفت: بررسی طرح‌های دو فوریتی بدون حضور نماینده شورای نگهبان امکان‌پذیر نیست و تخلف است و از آنجا که یک طرح دو فوریتی دیگر هم در دستور کار داریم، نماینده شورا باید در مجلس حضور داشته باشد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان

صادق برزگر، ناظر گمرکات گیلان از صادرات ۱۰۵ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی به ارزش ۵۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۲۶ دلار از ابتدای امسال تاکنون به کشور‌های همسایه از طریق گمرکات این استان خبر داد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها شامل محصولات کشاورزی، معدنی و غذایی است، افزود: محصولات کشاورزی شامل انواع میوه، کیوی، سیب، پرتقال و سبزیجات و محصولات معدنی هم شامل سیمان، سنگ، نمک و شیشه بوده است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، محصولات شیمیایی، پلاستیکی و صنایع غذایی شامل بیسکوییت، کلوچه، رب گوجه و کنسانتره نیز در این مدت به دیگر کشور‌ها صادر شده است.

برزگر مقصد کالا‌های صادراتی را کشور‌های هند، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس اعلام کرد.

او تصریح کرد: این مقدار کالا از نظر وزن ۳ درصد و از نظر ارزش یک درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید