Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این بانک، در راستای سیاست­های اقتصاد مقاومتی، ضمن تبیین و ابلاغ برنامه ­ها و دستورالعمل تأمین مالی بنگاه­ های کوچک و متوسط به کلیه شعب خود؛ علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که از طریق تارگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت (کارگروه­ تسهیل و رفع موانع تولید استانی) معرفی شده ­اند؛ با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط برای راه ­اندازی و توسعه بنگاه ­های کوچک و متوسط را برابر ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران،شناسایی و همراهی کرده است.

حاصل این اقدام؛ در هفت ماهه اول سال جاری، تخصیص بهینه تسهیلات، به یکصد و بیست (120)بنگاه کوچک و متوسط، بالغ بر مبلغ 5،000 (پنج هزار) میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای محترم پول و اعتباربوده است.بنگاه­هایی که از بانک آینده تسهیلات دریافت نموده ­اند؛ در 16 استان کشور، شامل استان‌های: آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، تهران، قزوین،کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد، مشغول به فعالیت هستند.

پیامد مستقیم تأمین مالی این بنگاه­ها، افزایش یا تثبیت اشتغال واحدهای مشمول، فعال نمودن واحدهای غیر فعال، تکمیل و راه ­اندازی طرح­های نیمه ­تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد، بوده است.

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور احتمالاً در شرایط مستحکم‌تری نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی قرار دارد. از طرف دیگر نگرانی‌ها در مورد عرضه نفت به خاطر ادامه تنش‌ها در خاورمیانه هنوز پابرجاست.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۵ سنت معادل ۰.۳۰ درصد افزایش ۸۳ دلار و ۸۲ سنت معامله می‌شود.

به گزارش رویترز، جانت یلن وزیر خزانه جاری آمریکا در روز پنجشنبه گفت رشد اقتصاد این کشور احتمالاً بهتر از آن چیزی است که اطلاعات ضعیف‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی نشان دادند.

وی گفت رشد تولید ناخالص داخلی در آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته و تورم تا سطح متعادل‌تری پایین آمده است.

اطلاعات نشان می‌دادند رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول آهسته شده است. قبل از اظهارات یلن، همه چیز حاکی از افزایش تورم بود که بر قیمت نفت تاثیر می‌گذاشت، چون سرمایه‌گذاران تخمین می‌زنند فدرال رزرو نرخ بهره را قبل از ماه سپتامبر پایین نمی‌آورد.

شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی برای ماه مارس که شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای تعیین سیاست‌های پولی‌ست قرار است امروز منتشر شود.

از طرف دیگر ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه همچنان بر نگرانی نسبت به عرضه نفت افزوده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی حمله هوایی خود به شهر رفح را علی رغم هشدار به متحدانش در مورد تلفات زیاد آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال