Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - انتخاب نوشت:تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در صحت تصمیم خود برای ورود به انتخابات ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد پشیمان نیستم.

حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور اظهار داشت: آستان قدس از پروژه تجاری «مشهد مال» خارج شد زیرا این قبیل پروژه‌های گران قیمت به‌طور طبیعی منجر به عرضه محصولات شرکت‌های خارجی می‌شود و با تولید ملی، توسعه صنعتی و تحقق اقتصاد مقاومتی تناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: آستان قدس در پروژه‌های جاده‌ای مثل جاده چناران- مشهد سرمایه‌گذاری کرده، اگرچه این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به پروژه‌های ساخت واحدهای تجاری سود اقتصادی کمتری دارند، اما اقدامی در جهت آسایش و امنیت جانی زائران بوده و در جهت راهبرد ماست.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: در گذشته آستان قدس تنها حسابرسی داخلی داشت، اما از ابتدای حضور، بنده حسابرسی خارج از آستان قدس را نیز فعال کردم. برای تحقق شفافیت مالی در آستان، از برترین مؤسسه حسابرسی کشور دعوت کردم تا از تمامی شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس نیز حسابرسی کند.

وی همچنین به موضوع ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و عنوان کرد: ورود اینجانب به عرصه انتخابات به جهت انجام یک وظیفه بود و این اتفاق نیفتاد مگر بعد از درخواست‌های متعدد مردم و نخبگان؛ بنابراین اگر به گذشته نیز برگردم، همان تصمیمی را خواهم گرفت که آن روز گرفتم. در صحت تصمیم خود ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد پشیمان نیستم.

29214

کلید واژه‌ها : انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم - سیدابراهیم رئیسی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدامیر شوشتری صبح سه شنبه در مراسم «زنگ سپاس معلم» اظهار کرد: خراسان رضوی در تمام رشته‌ها از میانگین کشور بالاتر است. استان در نقشه کشوری سبز پررنگ بوده و جزو استان‌های خوب در عرصه علمی و آموزشی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم در استان با بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز از امروز با نواختن زنگ سپاس توسط استاندار خراسان رضوی آغاز می‌شود.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فرهنگیان سراسر استان و کشور عنوان کرد: شهید مطهری در فضای بسیار مه‌آلود تردید و شک روزهای اول انقلاب و در پله پله رشد انقلاب، خطرناک‌ترین شبهات و همچنین سلوک را در انقلاب شناسایی می‌کرد، بر پیروان امام (ره) می‌نمایاند و در میدان فکر و اندیشه و در عرصه اعتقاد و ایمان، حافظ و نگهبان قدرتمندی از اندیشه انقلابیون بود.

شوشتری با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان در چهار عرصه موفقیت‌هایی داشته است، تصریح کرد: یکی از قله‌ها در عرصه پرورشی، تربیت بدنی و فرهنگی است که ما برنامه‌های ارزشمندی برای ارتقا برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های قرآن و تاثیرگذاری اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان در میدان ۱۴۰۲ داشتیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی افزود: ۹۱ هزار دانش‌آموز از ۱۲۰ هزار نفر، معتکفین استان را تشکیل دادند که بیش از چهار برابر سال‌های گذشته بود. حضور گسترده و اثرگذار دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بعد انتخابات را شاهد هستیم که بیش از ۲ هزار نفر برای اولین بار از دانش‌آموزان متوسط دوم به عنوان ناظران صندوق‌های رای در انتخابات حضور پیدا کردند. بیش از ۵ هزار دانش‌آموز خبرنگار پانا در سراسر استان پای صندوق‌های رای رفتند که تا قبل از ظهر کلیپ‌های تبلیغی آنها از صداوسیما پخش شد.

وی ادامه داد: اولین بار جلسات دانش‌آموزی مستقر در سراسر استان در حضور استاندار برگزار شد. این دانش‌آموزان به مسوولان بیان می‌کردند که اگر کار را به ما بسپارید خیالتان جمع باشد که ما کار را به آنها سپردیم و دیدیم در انتخابات چه کردند تا جایی که وزیر کشور تشریف آوردند و از استان تقدیر کردند.

شوشتری بیان کرد: در عرصه آموزشی، علمی و پژوهشی نمرات ما در استان در تمام رشته‌ها از میانگین کشور بالاتر است. استان در نقشه کشوری سبز پررنگ بوده و جزو استان‌های خوب در عرصه علمی و آموزشی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در عرصه پشتیبانی، مالی و اداری در زمینه استخدام‌های سال گذشته، بیش از ۲۱ هزار نفر تنها در تابستان سال گذشته گزینش پیچیده شده و حدود ۷ هزار نفر نفر انتخاب شدند. امسال برای اولین بار بیش از ۱۰ هزار نفر استخدام خواهیم داشت که باید از ۳۰ هزار نفر گزینش کنیم. امیدواریم وضعیت نیروی انسانی در یکی، دو سال آینده بهبود پیدا کند. گزینش‌های آموزش‌وپرورش منحصر به فرد و بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: در عرصه عمرانی، نوسازی و توسعه فضا، در سال گذشته ساخت ۳۰۱ پروژه با ۱۵۰۰ کلاس و افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس نسبت به سال قبل را داشتیم و تا پایان سال نوید خوبی خواهیم داد. ما به جد تجاری‌سازی و مولدسازی را دنبال می‌کنیم.

شوشتری گفت: در عرصه راهبردی و سیاست‌گذاری اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را داریم که بر همه عرصه‌های گذشته نظارت و راهبری خواهد داشت. این سند در ۱۰۰ مدرسه در حال برگزاری است.

کد خبر 6092945

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود