Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:46:04 GMT

نخستين پوستر فيلم سينمايى «آپانديس» رونمايى شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۵۸۲

نخستين پوستر فيلم سينمايى «آپانديس» رونمايى شد

خبرگزاری شبستان: نخستين پوستر فیلم سينمايى «آپانديس» به کارگردانی حسين نمازى و تهیه کنندگی مقصود جبارى رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی فیلم «آپانديس»، پوستر این اثر سینمایی در آستانه اكران عمومى رونمایی شد. اين فيلم موضوعى اجتماعى را دستمايه قرارداده و در فضايى متفاوت ساخته شده است و پيش بينى مى شود اكران موفقى را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«آپانديس» پيش از اين در چهل و يكمين جشنواره مونترال كانادا و در بخش مسابقه اصلی اين جشنواره جهانی به نمایش در آمد و جایزه بهترین فیلمنامه را برای حسین نمازی به ارمغان آورد و علاوه بر آن در جشنواره جهانى فجر با تحسين مخاطبان و منتقدان روبرو شد و پس از آن در جشنواره سلامت نيز جايزه ويژه انجمن اخلاق پزشكى را از آن خود كرد.

در «آپانديس» آنا نعمتى، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان و … به ایفای نقش پرداخته اند.

این فيلم سينمايى كه پخش آن برعهده «خانه فيلم» است از ٢٢ آذر اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز خواهد کرد.

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه‌کننده: مقصود جباری، مدیر تولید: محمدعلی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، صدابردار: مسیح حدپور سراج، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر برنامه ریزی: سعید ریاحی فر، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس:حسن شجاعی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدير روابط عمومى و مشاور رسانه ای: میثم محمدی.

پایان پیام/425

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار