Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@23:45:42 GMT

آیت‌الله عیسی قاسم به منزلشان منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۴۰۴۰

آیت‌الله عیسی قاسم به منزلشان منتقل شدند

آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تنها پس از ۲ روز از انجام عمل جراحی سنگین به منزلشان منتقل شده و مجدداً در بازداشت خانگی و محاصره قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: منابع بحرینی گزارش دادند که آیت‌الله عیسی قاسم تنها دو روز پس از انجام بیش از یک عمل جراحی و آزمایش‌های سنگین مختلف به خانه منتقل شده و مجددا توسط حکومت بحرین در بازداشت خانگی و محاصره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منزل و محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم از خرداد سال پیش در محاصره امنیتی آل خلیفه است. این محاصره‌ امنیتی در طول یکسال و نیم گذشته باعث محرومیت وی از هر گونه معالجه شده و با توجه به سن ایشان و ابتلای شیخ عیسی قاسم به چند بیماری مزمن حیات ایشان را در خطر قرار داده بود که با انتقادهای شدید بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری قرار گرفت و فشارهای بین المللی بر حکومت بحرین منجر به انتقال ایشان به بیمارستان شد.

امروز یکشنبه و تنها دو روز پس از انجام بیش از یک عمل جراحی، این رهبر شیعیان و عالم سرشناس جهان اسلام به منزلشان منتقل شده و مجددا در بازداشت خانگی قرار گرفته و منزل و منطقه الدراز (محل سکونت ایشان) همچنان در محاصره شدید نیروهای امنیتی آل خلیفه است.

گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد دو روز پیش با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار توقف بازداشت خانگی و محاصره آیت الله عیسی قاسم پس از خروج از بیمارستان شدند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

آلومینیوم در آغاز بازی هجومی ظاهر شد اما به مرور پرسپولیس کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. اوستون اورونوف توانست گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند و عیسی آل کثیر هم زننده گل دوم تیمش بود تا پرسپولیس نیمه اول را به سود خود تمام کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • (ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل