Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:11:24 GMT

فرهاد اصلانی هم استقلالی از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۵۵۸۲

فرهاد اصلانی هم استقلالی از آب درآمد

فرهاد اصلانی هنرپیشه مطرح کشورمان در مستند آبی به رنگ آسمان حضور خواهد داشت.

ایران آنلاین /  فرهاد اصلانی به مستند تاریخ باشگاه استقلال با نام جدید «آبی به رنگ آسمان» پیوست. این فیلم که پیش از این با نام «چهار فینال آسیا» با حضور همایون ارشادی جلوی دوربین رفته بود، توسط امیر رفیعی کارگردانی و تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی مهم‌ترین انگیزه خود برای حضور در این مستند را احترام به تمامی پیشکسوتان فوتبال از جمله ناصر حجازی عنوان کرده است. رفیعی پیش از این هم تهیه کنندگی مستند «من ناصر حجازی هستم» را بر عهده داشت.

فرهاد اصلانی درباره انگیزه خود از حضور در «آبی به رنگ آسمان» می‌گوید: «احترام به تمام پیشکسوتان فوتبال به خصوص بزرگان باشگاه استقلال تهران از جمله ناصر حجازی باعث شد تا در این اثر حضور داشته باشم. امیدوارم این فیلم کاری ماندگار شود و تاثیر به سزایی در فرهنگ سازی هرچه بهتر برای این رشته ورزشی پرمخاطب داشته باشد. حمایت از ساخت چنین آثاری باعث می شود تا جوانان بیشتر به نقش و اهمیت زحماتی که گذشتگان کشیده اند، پی ببرند.»

به جز فرهاد اصلانی، همایون ارشادی و سیامک انصاری از دیگر راویان این فیلم بوده اند و در آینده چهره های مطرح دیگر سینما به «آبی به رنگ آسمان» اضافه خواهند شد. رضا یزدانی خواننده سرشناس که ضبط صدای راویان در استودیوی شخصی‌ او انجام می گیرد، ترانه تیتراژ پایانی این فیلم را می خواند.

در این مستند که خشایار الوند نویسنده مطرح سینما و تلویزیون، نگارش متن و رضا تاری وردی تدوین آن را انجام می دهند، بیش از هفتاد نفر از بزرگان باشگاه استقلال تهران هم حضور داشته اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران، امیر رفیعی را در تهیه و تولید فیلم همراهی می کند و شهاب کاظمی از کارگردانان و مدیران شبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور پروژه در این مستند حضور دارد./ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به نقل از تسنیم استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902980

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است