Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نعمت‌اللهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت استان فارس گفت: 25 جشنواره فرهنگی ـ قرآنی در 7 شهرستان استان فارس در این هفته برگزار می‌شوند كه شهرستان جهرم یكی از آن شهرستان‌هاست.
وی با بیان اینكه این شهرستان میزبان جشنواره هنرهای نمایشی قرآن و عترت خواهد بود، افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلف تئاتر خیابانی، تعزیه و صحنه‌ای برگزار خواهد شد كه بخش صحنه‌ای با توجه به درخواست هنرمندان و فعالان هنر نمایش به تازگی به این جشنواره اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمت‌اللهی با تصریح اینکه متقاضیان می‌توانند آثار را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم ارسال كنند، گفت: پیش از این علاقه‌مندان به حضور در جشنواره تنها می‌توانستند از طریق پایگاه الکترونیکی این جشنواره ثبت‌نام کنند که با هماهنگی انجام شده آن‌ها می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری و یا از طریق ادارات پست را به نشانی دبیرخانه در شهرستان جهرم نیز ارسال كنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را 25 آذرماه جاری اعلام كرد و گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به مراجعه به پایگاه اینترنتی هفته قرآن و عترت به آدرس www.quranfars.com فرم فراخوان و شرکت در جشنواره را دریافت كنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد