Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان امروز، 18 اذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت همه‌جانبه بر فرایند آموزش در کلاس‌های سوادآموزی، گفت: بیش‌از 20درصد از حجم سوادآموزی استان لرستان به نواحی یک و دو خرم‌آباد اختصاص یافته که این امر اهمیت و توجه دقیق به نظارت را در این نواحی دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گلایه از ادارات و دستگاه‌هایی که نسبت به سوادآموزی و همکاری در برنامه‌های آن بی‌تفاوت هستند به فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر همگانی شدن سوادآموزی به افراد محروم از نعمت سواد اشاره کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی در برنامه‌های سوادآموزی شد.
یادآور می‏شود، آشناگر، معاون سیاسی ـ امنیتی فرمانداری خرم‌آباد نیز طی نشستی که در این رابطه برگزار شد، با تاکید بر همکاری ادارات و دستگاه‌های دولتی با سوادآموزی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته است در شتاب‌بخشی به سوادآموزی مشارکت کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد