Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشکلات نفت آبادان به آنها انگيزه بيشتري مي دهد.
به گزارش آريا به نقل از سازمان ليگ، به گزارش روابط عمومي سازمان ليگ فوتبال ايران، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از بازي فردا (دوشنبه) پرسپوليس مقابل صنعت نفت آبادان در سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: نيم فصل هنوز تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبيعي است در چنين شرايطي دوست داريم مقابل هوادارانمان به پيروزي برسيم.
وي افزود: در رسانه ها مي خوانيم که نفت آبادان مثل بقيه تيم ها مشکلات مالي دارد. اما به نظرم همين مشکلات مي تواند باعث انگيزه آنها شود. چون با پيروزي در اين بازي مي توانند مشکلات خود را حل کنند. نفت آبادان با توجه به خريدهايي که داشته، خيلي خطرناکتر از فصل گذشته است.
سرمربي پرسپوليس درباره عملکرد صنعت نفت آبادان افزود: بازي آنها مقابل استقلال و سپاهان را ديديم. اما آنها را دست‌کم نمي گيريم و بازي خودمان را انجام مي دهيم. برانکو درباره شرايط پرسپوليس گفت: تيم آماده اي داريم. بشار رسن هم براي حضور در ترکيب تلاش خواهد داشت. از هواداران هم تشکر مي کنيم براي همراهي با تيم.
سرمربي پرسپوليس درباره تمديد قرارداد با اين باشگاه و شروط اوليه اش اظهار داشت: اختلاف و مشکلي وجود ندارد. تنها بحثمان تسويه بدهي هايي است که در يکي دو سال اخير باقي مانده است. الان هم اين موضوع در حال انجام است و طبيعي است که ادامه کار خواهيم داد.
وي درباره فشردگي بازي هاي پرسپوليس و عدم تعطيلات نيم فصل براي اين تيم گفت: اين مشکلي است که فعلا داريم. هر چهار روز يک بازي داريم. مخصوصا اينکه ملي پوشانمان اگر استراحت هم به آنها بخورد به اردوي تيم ملي مي روند. استراحت به اندازه زمان تمرين هم براي بازيکن مهم است. خوشبختانه نيمکت خوبي داريم و نسبت به خستگي بازيکنان، تصميمات لازم را مي گيريم.
برانکو ايوانکوويچ درباره احتمال رکوردشکني اين تيم با پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان گفت: کار و تلاش بسيار زياد بازيکنان باعث شد فضاي پيروزمندانه در تيم ايجاد شود. فرمول موفقيت پرسپوليس خيلي ساده است. کار، کار و کار.
وي درباره پيشنهاد تيم الاتفاق عربستان به وي تصريح کرد: من در آنجا کار کرده ام. نه تنها از الاتفاق بلکه از تيم‌هاي ديگر هم با من تماس مي گيرند و اين موضوع، عجيب نيست ولي الان اينجا هستم.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبني بر درخواست کارلوس کي روش براي حضور ملي پوشان پس از هر بازي در تمرينات تيم ملي براي ريکاوري، اظهار داشت: از آقاي خمارلو (مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس) بپرسيد که آيا درخواستي از فدراسيون رسيده است؟ من هنوز درخواست رسمي راجع به اين موضوع به دستم نرسيده است و نمي توانم درباره گمانه زني هاي رسانه اي صحبت کنم.
وي در ادامه راجع به حضور بشار رسن در تيم المپيک عراق  گفت: او را در اختيار تيم ملي کشورش قرار مي دهيم تا در ماه ژانويه در آنجا بازي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ساده یک معلم+ فیلم

یک معلم در برنامه تلویزیونی پیشنهاد می کند که دانش آموزان در سه سال اول مدرسه به جای آموزش جدول ضرب، نکات زندگی را آموزش ببینند. در این صورت است که کودکان می توانند در مدرسه زندگی کنند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان