Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:20:49 GMT

عمل بینی و باور های غلط در مورد عمل زیبایی بینی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۸۳۴۷

اول از هر چیزی باید بدانید که عمل بینی به عملی گفته می شود که برای تغییر شکل بینی صورت می گیرد و می توان برای بینی های بزرگ ، گوشتی ، استخوانی ، قوز بینی و ... از آن استفاده کرد.حتما شما هم این روزها با افراد زیادی که بینی خود را عمل کرده اند روبرو شده اید! عمل بینی یکی از عمل های زیبایی است که متقاضیان زیادی داشته است و آمار استفاده از این عمل هم اکنون بسیار زیاد است و البته که طبیعی است هر کسی به رسیدن به زیبایی فکر کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی تصور می کنند که انجام عمل های بینی سبب می شود که اختلال های تنفسی برایشان پدید آید ولی همیشه اینگونه نیست و نمی توان با قاطعیت تمام بگوییم که هر کسی عمل زیبایی بینی انجام داده است دچار اختلال تنفسی می شود چون اصلا جنبه علمی نداشته است.

اگر شما برای عمل بینی به پزشکانی مراجعه کنید که تخصص کافی نداشته اند و همچنین تجربه ی از آن ندارند باید منتظر عواقب آن نیز باشید. نداشتن یک بینی متناسب و هماهنگ با صورت می تواند مشکلات متعددی را برای شما پدید آورد که می توان به کاهش اعتماد بنفس ، عدم حضور در جمع و ... اشاره کرد ولی مشکلات تنفسی می تواند تنها در انجام فعالیت های روزانه شما تاثیر بگذارد.

افرادی هستند که بینی گوشتی دارند و آنها نیز از بینی خود راضی نمی باشند و مداوم به این فکر می کنند که چگونه خود را از شر بینی گوشتی که ظاهری کاریکاتوری به آنها داده راحت کنند.برای اینکه خود را از شر بینی گوشتی راحت کنید چندین راحت را پیش رو دارید که می توان به دستگاههای کوچک کننده بینی اشاره کرد البته این دستگاهها به عقیده جراحان فقط هدر دادن پول است و هیچ تاثیری را برای شما نخواهد داشت اما روش جراحی بینی نیز یکی دیگر از روش هاست که شما می توانید با پرداخت هزینه معقول به نتیجه خوبی برسید. عمل بینی گوشتی به عنوان یکی از شاخه های جراحی بینی است که البته فواید خود را نیز داشته است ، شما با دستکاری ناحیه آلار می توانید به فرمی از بینی برسید که منتظر آن هستید.برخی از افراد بر این تصورند که بینی های استخوانی می تواند نتیجه ی بهتری تا بینی گوشتی داشته باشد و پس از جراحی دوباره گوشت اضافی می آورد اما این چنین نیست و این موضوعات تنها شنیده های هستند که صحت ندارند و با عمل بینی گوشتی شما می توانید به آنچه که می خواهید برسید.

افراد زیادی هستند که نمی توانند درست تصمیم بگیرند که آیا واقعا اجزای صورتشان هماهنگ است یا خیر.برای همین همیشه توصیه می شود برای رسیدن به جواب دقیق بهتر است از یک پزشک متخصص کمک بگیرید و مشاوره های لازم را از آنها بخواهید و اجازه دهید او به شما بگوید که کاندید مناسبی برای عمل جراحی بینی هستید یا خیر.

اگر به خدمات عمل زیبایی مانند عمل زیبایی واژن یا عمل بینی و همچنین خدمات مدیکال مارکتینگ مثل سئو سایت پزشکی نیاز دارید می توانید به شماره09123611469 تماس بگیرید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!