Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:07:06 GMT

سد سرنی میناب تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۸۴۳۳

سد سرنی میناب تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از افتتاح سد سرنی میناب تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، محمدرضا رضازاده ظهر امروز در بازدید از روند احداث سد سرنی در جمع خبرنگاران از پیشرفت 70 درصدی ساخت این سد خبر داد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح 12 میلیون متر مکعب در سال از آب آشامیدنی مورد نیاز مردم منطقه تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان بهره‌برداری از این سدخاکی را پایان سال آینده اعلام کرد و افزود: ساخت سد سرنی میناب 70 درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال 97 افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ادامه داد: این سد خاکی با هسته رسی دارای ظرفیت مهار 60 میلیون متر مکعب سیلاب در سال و 55 متر ارتفاع و 280 متر عرض است.

رضازاده تصریح کرد: این سد همچنین با تامین چهار میلیون و 300 هزار مترمکعب آب در سال برای دشت‌های منطقه موجب تعادل در سفره‌های آب زیرزمینی میناب می‌شود.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در بازدید از این سد با اشاره به طرح‌های عمرانی این بنیاد بر همدلی و تلاش برای محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.

انتهای پیام/

R7720/P1494/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!

عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2024
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری