Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه بودجه سال1397 کل کشور 39 هزار و 68 میلیارد و 459 میلیون ریال است که 32 هزار و 559 میلیارد و 213 میلیون ریال آن مربوط به تملک دارایی های سرمایه ای می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در لایحه بودجه سال 1397 کل کشور 6 هزار و 509 میلیارد و 246 میلیون ریال اعتبار هزینه ای برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش خلاصه بودجه دستگاه های اجرایی در سال آتی نیز 2 هزار و 671 میلیارد و 553 میلیون ریال به عنوان عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 1395 آمده است.
بودجه مصوب این وزارتخانه برای امسال چهار هزار و 923 میلیارد و 380 میلیون ریال بود.
در این گزارش 35 هزار و 686 میلیارد و 782 میلیون ریال بودجه برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی شده است.
همچنین در لایحه بودجه سال آتی یک هزار و 229 میلیاردو 59 میلیون ریال برای پژوهشگاه فضایی ایران در نظر گرفته است.
سهم سازمان فضایی ایران نیز 388 میلیارد و 350 میلیون ریال پیش بینی شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، رییس جمهوری امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397 را تقدیم کرد.
سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آتی 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*1961*
تنظیم:محمد مهدی بهرامی*انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «رویترز» به نقل از یک مقام حماس گزارش داد که هم‌زمان با تشدید تلاش‌های دیپلماتیک کشور‌های میانجی شامل قطر و مصر، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، فردا دوشنبه عازم قاهره است.

این مقام حماس که نامی از وی برده نمی‌شود محور مذاکرات هیئت اعزامی را بحث درباره پیشنهاد آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر و پاسخ اخیر اسرائیل به این پیشنهاد عنوان کرده است.

حماس صبح روز شنبه اعلام کرد که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد اخیر آتش‌بس را که در جریان مذاکراتی با وساطت قطر و مصر ارائه شد، دریافت کرده و پیش از هرگونه واکنش، آن را بررسی خواهد کرد.

به دور از هرگونه توافق صلح، حماس انتظار دارد که مذاکره به پایان جنگ غزه ختم شود حال‌آنکه اسرائیل در بهترین حالت از تعلیق یا تعویق عملیات رفح به‌شرط آزادی اسرا سخن می‌گوید.

از سوی دیگر، گزارش رسانه‌هایی مثل «یورو نیوز» حاکی از آن است که ارتش اسرائیل ده‌ها تانک و خودروی زرهی را در امتداد مرز با نوار غزه در جنوب این باریکه مستقر کرده و به نظر می‌رسد برای حمله زمینی به رفح آماده می‌شود.

به نظر می‌آید که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که هم‌اکنون مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد