Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، خسرو ارتقائی در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان البرزاظهارداشت: این طرح ها شامل درخواست هایی در زمینه واحد ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه دو مداره، انبار ذخیره سازی و نگهداری محصولات لاستیکی و پلاستیکی، احداث 20 مترمربع بنا مازاد بر پروانه تخریب و بازسازی و دیوارکشی، دیوارکشی پیرامون ملک، احداث تاسیسات جانبی گلخانه و دیوارکشی دور ملک، اتاقک پمپاژ و استخر ذخیره آب کشاورزی به مساحت 250 مترمربع و استخر جمع آوری آب های سطحی به مساحت 50 مترمربع، احداث واحد پرواربندی گوساله (100رأسی) به مساحت 1080مترمربع (مجموع مسقف و غیر مسقف)، احداث اتاقک پمپاژ در قسمت مزروعی و احداث بنای کارگری بر روی اتاقک پمپاژ، احداث نیروگاه برق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: از مجموع طرح های درخواستی 2 طرح مورد مخالفت اعضا قرار گرفت و 3 طرح نیز برای بررسی بیشتر به نشست بعدی کارگروه موکول شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارالبرز افزود: بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری، طرح های جامع ناحیه‏ ای، طرح های بهسازی و نوسازی، مرمت بافت های قدیمی و فرسوده استان و همچنین وظایف مرتبط با اجرای آیین‏ نامه استفاده از اراضی و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها از جمله وظایف کارگروه امور زیربنایی است.
ارتقائی تاکید کرد: کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی از کارگروه های مهم استان است.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر