Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:27:04 GMT

توافق استقلال با یکی از اصلی‌ترین طلبکار‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۰۳۹۶

با توجه به توافق میلاد فخرالدینی بازیکن سابق آبی پوشان پایتخت با مدیران این باشگاه،  بخش بیشتری از مطالبات خود را بخشید.

فخرالدینی ۶۰ درصد طلب خود را بخشید

پندار توفیقی درباره وضعیت مطالبات فخرالدینی بازیکن سابق استقلال گفت: طبق توافقاتی که با این بازیکن داشتیم در نهایت فخرالدینی ۶۰ درصد مطالبات خود را بخشید و قرار است ۴۰ درصد دیگر مطالبات او در آینده پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طلب فخرالدینی از استقلالی‌ها چیزی حدود ۶۰۰ میلیون تومان بود که با بخشش ۶۰ درصد، حدود ۲۰۰ میلیون تومان یعنی ۴۰ درصد مطالبات این بازیکن توسط مدیران استقلال به زودی پرداخت می‌شود.
 پرونده شکایت از استقلال و ایران جوان در کمیته تعیین وضعیت باز شده است

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه وزیری مدیر عامل باشگاه ایران جوان بوشهر اعلام کرده است در صورتی که استقلالی‌ها تا پایان وقت ادارای امروز یعنی ۱۹ آذر پول مورد نظر (۱۰۰ میلیون تومان) درباره مهدی قائدی را پرداخت نکنند به همین منظور با شکایت این باشگاه مواجه می‌شوند بیان کرد: باشگاه ایران جوان بوشهر که ما قائدی را ازش جذب کردیم مورد شکایتی دارد. یکی از این شکایت‌ها مربوط به باشگاه توحید بوشهر است که نامه‌ای را برای مشخص شدن حق رشد قائدی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال فرستاده و پرونده‌ای را برای ۲ باشگاه استقلال و ایران جوان بوشهر باز کرده است.
استقلال مستندات خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده است

توفیقی در ادامه افزود: ما هم مستندات لازم را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و منتظر رای نهایی این کمیته هستیم تا در آن صورت بدانیم که ۱۰۰ میلیون باقی مانده را به کدام یک از ۲ باشگاه توحید بوشهر و یا ایران جوان بوشهر باید بدهیم. به همین دلیل در حال گرفتن استعلام هستیم تا مشخص شود چه کار باید انجام دهیم؛ بنابراین اگر باشگاه ایران جوان بوشهر از استقلال شکایت دارد بهتر است تمامی شکایت‌ها از جمله شکایت باشگاه توحید بوشهر هم به صورت تجمعی بررسی شود تا در نهایت وضعیت نهایی مشخص گردد.
با باشگاه ایران جوان بوشهر تفاهم خواهر خواندگی داریم

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: ما با باشگاه ایران جوان بوشهر تفاهم نامه خواهر خواندگی داریم و قرار نیست به هر دلیلی ۲ باشگاه از یکدیگر شکایت کنند.
چک دوم شجاعیان تا پایان هفته پرداخت می‌شود

توفیقی درباره وضعیت پرداخت چک رضایت نامه داریوش شجاعیان به باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز گفت:با توجه به صحبت‌هایی که صبح امروز با نصیرزاده مدیر عامل گسترش فولاد انجام دادیم در نهایت قرار شد چک دوم این بازیکن را تا پایان هفته جاری پرداخت کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همچنین سومین چک رضایت نامه نیز به تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری است که به طور حتم این چک در همان زمان پرداخت می‌شود.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، عرفان باقری بازیکن رده های پایه استقلال که مدتی هم در تمرین تیم بزرگسالان حضور یافت و حتی در اقدامی جنجالی و در نقش یک یاغی جوان با باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد امضا کرده بود، با انتشار یک استوری، حاشیه ساز شد.

باقری که پاییز سال قبل به تمرینات پیکان اضافه شد، با انتشار یک استوری که مضمون افشاگری علیه سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال را داشته، خبرساز شده است. جایی که باقری مدعی است که حجت کریمی از وی درخواست کرده تا علیه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی آبی ها مصاحبه کند.

این بازیکن در استوری خود نوشته است: آنها از من خواستند تا بگویم سمیعی باعث شده است که از باشگاه استقلال بروم یا دنبال این است که مدیر برنامه‌ام شود اما من گفتم، قاطی این مسائل نمی‌شوم که این پاسخ من باعث شد تا در آن زمان مبلغ رضایتنامه‌ام برای بازگشت به استقلال به باشگاه سایپا پرداخت نشود.

باقری در بند پایانی نیز در شرایزی نوشته که "سمیعی دلسوزترین شخص باشگاه است" که اتهام این بازیکن سبب شده تا سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به این اظهارات موضع گرفته و به دنبال طرح شکایتی از این بازیکن باشد.

حجت کریمی در گفتگوی کوتاهی که با ورزش سه داشت، ضمن رد ادعاهای باقری اعلام کرد: تاکنون دیدار و گفتگوی خصوصی با این بازیکن نداشته ام و شکوائیه ای نیز در این خصوص تنظیم شده و به دلیل نشر اکاذیب، وکیل بنده از این بازیکن شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه استقلال از بادامکی و درویش
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • هوای بوشهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم آسمان ارومیه است
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی