Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:04:20 GMT

توزیع کالا برگ نفت سفید بین 14 هزار خانوار کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۰۴۱۴

توزیع کالا برگ نفت سفید بین 14 هزار خانوار کهگیلویه

یاسوج -ایرنا - رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه گفت: تاکنون بین 14 هزارو 678 خانوار این شهرستان کالا برگ نفت سفید یک تا هفت نفره توزیع شد.

امیرحسین سبزی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کالا برگ یک و 2 نفره بین سه هزار خانوار، سه و چهاره نفره بین 6 هزار ، پنج و 6 نفره بین چهار هزارو 500 خانوار و هفت نفره بین یک هزارو 178 خانوار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کالا برگ مرحله دوم بین خانوارهایی توزیع خواهد شد که فاقد گاز طبیعی بوده و از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده می کنند.
سبزی پور افزود: سهمیه کالابرگ خانوارهای یک تا چهار نفره 230 لیتر و پنج، 6 و هفت نفره 440 لیتر با قیمت مصوب لیتری یک هزار 500 ریال است.
وی اظهار کرد: تاکنون در بخش های مختلف شهرستان 2 میلیون 700 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است .
سبزی پور گفت: 140 هزار لیتر نفت در حوزه عشایری شهرستان نیز توزیع شد.
وی تصریح کرد: بیش از 45 عامل در حوزه عشایری و بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان کار توزیع نفت سفید را به عهده دارند.
رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه بیان کرد: در این راستا 25 میلیون و700 هزار لیتر بنزین، 14 میلیون 760 هزار لیتر گازوئیل، و هفت میلیون 855 متر مکعب سی ان جی تا پایان ابان سال جاری در سطح شهرستان نیز توزیع و مصرف شد.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و 10 دهستان 365‌ روستا دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: علیزاده
7531/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است