Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: شیراز به عنوان سومین حرم با داشتن ظرفیت های مذهبی مناسب می تواند جایگاه واقعی خود را در بحث گردشگری مذهبی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (19 آذر) امروز (19 آذر) نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری «پارس» با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه یکی از مهمترین راه های معرفی گردشگری است، گفت: برگزاری نمایشگاه در سال 300 میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های گردشگری عامل توسعه و اشتغال خواهد بود، اظهار داشت: رونق اقتصاد مقاومتی، معرفی ظرفیت هایی که به رشد مناسبی دست یافته اند از  اهداف برگزاری نمایشگاه های گردشگری است.

 

مدیر کل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه نمایشگاه های گردشگری یکی از راه های شناخت و کشف ظرفیت های گردشگری در داخل و خارج کشور است، افزود: تشکیل شرکت های خصوصی و ایجاد اشتغال از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه های گردشگری است.

 

وی با تاکید بر اینکه در سال 2106، بیش از یک میلیارد سفر گردشگری انجام شد که یک چهارم آن به آسیا رسید، اضافه کرد: گردشگری مذهبی یکی از مهمترین سرفصل های گردشگری است و جاذبه های مذهبی هرساله تعداد زیادی از گردشگران به خود جذب می کند.

 

امیری اظهار داشت: شیراز به عنوان سومین حرم با داشتن ظرفیت های مذهبی مناسب می تواند جایگاه واقعی خود را در بحث گردشگری مذهبی به دست آورد.

 

وی گفت: این نمایشگاه در مساحت 11 هزار متر مربعی با وجود 200 غرفه از امروز به مدت سه شیراز در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقمندان به گردشگری است.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته می‌شود و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، سید احمدرضا حسینی، منیره سادات حسینی، مهدیار دهنوی، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نوی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

آئین افتتاحیه نمایشگاه، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع گردشگری اختر شهر درود خواهد بود و نمایشگاه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 6099768

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • «آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند