Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار هر کاری می کنند بیشتر باعث بیداری و بصیرت مردم دنیا می شود، گفت: بخش های دیگر سند ۲۰۳۰ در کشور به صورت خزنده و چراغ خاموش انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فاطمه آلیا امروز (19 آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هفته وحدت علما از کشورهای مختلف در مراسمی حضور داشتند و بنظر فشاری که استکبار بر بشر می‌آورند اینگونه مجسم می شد همه به دنبال مفری هستند و این موجب انسجام و وحدت می شود و مقام معظم رهبر فرمودند اگر ترامپ بخواهد نظرش را را روی قدس شریف پیاده کند این به ضرر خودشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استکبار هر کاری می کنند بیشتر باعث بیداری و بصیرت مردم دنیا می شود و حتی غیر مسلمانان به جهت فطرت عدالت خواهی نمی توانند سکوت کنند.

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هفتم و مصوبات و مقاومت هایی که بر روی مسائل فرهنگی و اعتقادی می‌شد نقطه عطفی بود، گفت: اگر دولت و مجلس شورای اسلامی همسو باشد بهتر است و باید به نفع مردمی قدم بردارند.

 

آلیا بیان کرد: اکنون برخی تخلفات از وزاء سر می زند که در واقع منافع مردم است اما وقتی در مجلس شورای اسلامی چندنفر می خواهند سوال کنند اینقدر به قول خودشان لابی گری می شود که آن وزیر متخلف دفعه دوم با رأی بیشتری از در مجلس بیرون می رود.

 

وی با اشاره به سند 2030 که مقام معظم رهبری در بخش آموزشی آن به میدان آمدند، ادامه داد: اما بخش های دیگر این سند را خزنده و چراغ خاموش انجام می دهند.

 

 نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از مسئولان در جواب فرمایشات مقام معظم رهبری چشم می گویند اما همچنان کارهای خود را انجام می دهند و این بسیار خطرناک تر است.

 

آلیا با بیان اینکه سکوت ما علامت رضایت نیست بلکه علامت ناامیدی است، افزود: بعضی از مسئولان در این همه معضلات بیکاری و طلاق و متلاشی شدن خانواده بحث حضور زنان در ورزشگاه و دیدن ورزش مردان را به گونه ای مطرح می کنند که مراجع تقلید موضع می‌گیرند.

 

وی گفت: در مورد سند 2030 هم به سخنان هیچ کسی توجه نداشتند و تازه طلبکار هم بودند تا اینکه مقام معظم رهبری فرمودند و فتیله را پایین کشیدند اما همچنان خزنده کار خود را انجام می دهد و این باعث درجا زدن و رکود است.

 

آلیا بیان داشت: باید نمایندگان ولی فقیه در همه استان ها به مردم بصیرت بدهند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی صبح امروز سه شنبه در مقابل درب دانشکده صنعت و معدن این شهرستان تجمع کرده و حامی مظلوم بودن مردم مسلمان ایران را فریاد زدند.

دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، افزود: امروزه، تمام ملتعای آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده، نسل کشی ها، اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت های صهیونیست‌ها را می بینند و از اقدامات کور حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

وی ادامه داد: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکایی و اروپایی عامل اصلی ناامنی، اقدامات کور تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشورهای دنیا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن خصوصاً رژیم غاصب وکودک کش جهانی، خواستار ورود جدی همه کشور ها با جنایات صورت گرفته در غزه و فلسطین اشتغالی شد.

شایان ذکر است در پایان نیز دانشجویان شعارهایی به مثل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کد خبر 6092773

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد