Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین- مدیر شرکت توزیع برق شهرستان خمین گفت: در راستای نهادینه سازی الگوی صحیح مصرف برق، طرح بهسامان در ۴۰مدرسه شهرستان خمین اجرایی و دو هزار نسخه کتاب و بروشور در این رابطه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی فرامرزی روز یکشنبه در افتتاح طرح بهسامان در مدرسه مومنیه شهرستان خمین، با بیان ضرورت فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان برای استفاده بهینه از منابع انرژی، اظهار داشت: طرح بهسامان برای چهارمین سال متوالی با همکاری آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان خمین تصریح کرد: هدف از اجرای طرح آموزشی بهسامان در مدارس انتقال اطلاعات مربوط به الگوی صحیح مصرف و ترویج فرهنگ مصرف بهینه منابع ملی است.

وی ادامه داد: طرح بهسامان با آموزش اهمیت منابع ملی در تولید و توزیع و مدیریت مصرف اجرا می شود و امسال با برنامه ریزی مناسب و خروجی اطلاعات هدفمند از ذهن دانش آموزان مسائل ایمنی نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین در این آیین، مهدی محمدی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: از کودکی و به ویژه در مدارس، مسائل مهمی که در آینده افراد جامعه باید رعایت کنند، بایستی فرهنگ سازی شود.

وی افزود: یکی از این موارد استفاده بهینه از منابع انرژی است که باید از کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا در آینده با کمبود این منابع و مشکلات ناشی از آن مواجه نشویم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمین ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه دارد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی، در موارد مختلف این فرهنگ سازی و آموزش‌ها را انجام دهد .و همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین جهانگیری عصر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دیر، اظهار داشت: اساس عالم و هستی بر مبنای تربیت و هدایت انسان است و معلمان در ساختار دینی اسلامی چنین نقش حیاتی بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه تربیت در دنیای امروز کاری بسیار دشوار و به مراتب مورد توجه است، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف دشمن در آرمان‌های دختران و پسران انقلاب است و سرباز نرم این میدان معلمان هستند که برنامه و مسیر و الگو دارند و در مسیر حق طلبی گام برمی‌دارند.

وی افزود: از نمونه بارز این برنامه‌ها جشن تکلیف ۵۶۰ دانش آموز دختر و بیش از ۴۵۰ دانش آموز پسر، حضور بیش از ۶۵۰ معلم و دانش آموز در مراسم اعتکاف، اعزام ۲۸۰ دانش آموز به راهیان نور، حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در تشییع شهید گمنام، ۳۵ یادواره شهدای معلم و دانش آموز، مقام آوری بیش از ۳۵۰ دانش آموز و فرهنگی در مسابقات فرهنگی و هنری و عترت و قرآن در سطح استانی و ملی، قبولی ۱۲۰ دانش آموز در کنکور سراسری و راهیابی به دانشگاه‌های دولتی و برتر کشور، ۹ رتبه زیر هزار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با تقدیر از همکاری دستگاه‌ها و شورای راهبردی پتروشیمی‌ها با آموزش و پرورش، گفت: برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال مسوولیت‌های اجتماعی و آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی دیگر از دستگاه‌ها فرای از این، به وظیفه قانونی و شرعی و عرفی خودشان هم عمل نمی‌کنند که ما با مکاتبات و تذکرات تا الان پیش رفته‌ایم ولی از الان به بعد جور دیگر باید عمل کرد.

جهانگیری با اشاره به نگاه ویژه فرماندار شهرستان به حوزه آموزش و پرورش، بیان کرد: انتظار داریم در سالی که استاندار به نام آموزش و پرورش معرفی کرده است، این نگاه ویژه‌تر از گذشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اعتباری بر ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و یک بار برای همیشه این مشکل حل شود، عنوان کرد: از برج ۵ به بعد مشکل ایاب و ذهاب داریم و تمام انرژی و نیروی ما پای این مشکل هدر می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با تاکید بر اینکه یک بار برای همیشه حداقل برای ۱۰ سال مشکل تجهیزات مدارس را حل کنیم، ابراز کرد: امیدواریم در سال جدید آموزش و پرورشی با کمترین مشکل امکانات داشته باشیم که فقط به فکر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باشیم.

کد خبر 6097694

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده