Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شاهین دژ گفت : مبنای واگذاری آموزشگاه رانندگی پایه دوم بر اساس امتیازبندی بوده و افراد بومی شهرستان در اولویت خواهند بود و در صورت غیر بومی بودن حداقل 5 سال سابقه اقامت در این شهرستان را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ دوم داریوش سبزی زاده در گفتگو با  شاهین پیام خبر از راه اندازی آموزشگاه رانندگی پایه دوم در شهرستان شاهین دژ  داد و افزود: با توجه به نبود این آموزشگاه در سطح شهرستان و جهت جلوگیری از مراجعات متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه دوم به شهرستانهای اطراف با پیگیری های مکرر توانستیم مجوز راه اندازی آموزشگاه رانندگی پایه دوم را در این شهرستان اخذ نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : افراد متقاضی اخذ این آموزشگاه  از امروز  لغایت  بیست و پنجم آذرماه  میتوانند با مراجعه  به راهنمایی و رانندگی شاهین دژ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شاهین دژ افزود : خانواده های معظم شهداء و ایثارگر،جوانان تحصیلکرده  فاقد شغل و افراد دارای تخصص و تجربه در زمینه تصادفات و آموزشگاههای رانندگی در اولویت واگذاری این امتیاز خواهند بود.

سرهنگ دوم سبزی زاده تصریح کرد : مبنای واگذاری بر اساس امتیازبندی بوده  و افراد بومی شهرستان در اولویت خواهند بود و در صورت غیر بومی بودن حداقل 5 سال سابقه اقامت در این شهرستان را داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان مدارک مورد نیاز جهت تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه دوم را به شرح ذیل اعلام کرد:

-اصل و کپی شناسنامه،کارت ملی،کارت پایان خدمت و مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه برای افراد ذکور

-تصویر تأیید شده ی آخرین مدرک تحصیلی  متقاضیان  و مدیریتی (برای بازنشستگان راهور و ناجا)

-ارائه معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خانواده های معظم شهداء

-ارائه اصل و کپی جانبازی کامپیوتری معتبر و معرفی از بنیاد جانبازان

-سند مالکیت بنام خود و همسر یا استیجاری  در صورت استیجاری حداقل سه سال باشد(اصل و کپی با تأیید ثبت اسناد ارائه گردد)

-افراد حقوقی(ارائه اساسنامه بنام شرکت تعاونی،آگهی روزنامه رسمی درج تأسیس شرکت تعاونی با موضوع فعالیت آموزشگاه رانندگی پایه دوم و یکم،ارائه صورتجلسه اعضای هیئت مدیره)

 

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است