Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه گلستان در واکنش به حضور برخی افراد معلوم‌الحال در دانشگاه‌ها، گفت: ما از رفتارهای برخی مسئولان دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌هایی که در نظام تربیتی فرزندان ما موثر هستند، گلایه داریم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار صادقی در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گفت: ما هم در خبر‌ها شنیدیم در برخی مراکز دانشگاهی تریبون مقدس و مبارک دانشجویی به کسانی تحت عنوان فعال سیاسی که در فتنه سال ۸۸ بودند، داده می‌شود که این اشتباهات را مردم بصیر و دانشجویان فهیم می‌فهمند و دچار تشخیص اشتباه نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دانشجویان خوب می‌فهمند جابجا کردن عنوان فعال فتنه و فعال سیاسی هر کدام چه معنایی دارد.
سردار صادقی با گلایه از برخی روسای دانشگاه‌ها گفت: ما از رفتارهای برخی دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه هایی که در نظام تربیتی فرزندان ما در آموزش و پرورش موثر هستند، گلایه داریم.
فرمانده سپاه گلستان ادامه داد: روسای این دانشگاه‌ها عمدا فضا و شرایطی را بوجود می‌آورند که کسانی که مربی جامعه ما هستند در این فضا قرار گیرند و این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکید جدی در حوزه علوم انسانی دارند و حال تصور کنید اگر این مباحث با جریان فتنه خلط شود، چه اثر تربیتی می‌تواند بر روی فرزندان ما داشته باشد.
وی گفت: دانشجویان فهیم و بصیر ما دقت کنند و مراقب محیط پاک دانشجویی باشند و در عین حال که تلاش کنند تا محیطی در دانشگاه بوجود بیاورند که در آن تضارب آرا وجود داشته باشد، باید از جریانات منافقانه و فتنه دوری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت.

رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

 

tags # جمیله علم الهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه