Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «علی مراد اکبری» امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت روز جهانی خاک افزود: همانگونه که همه درباره آب و کیفیت آن نگرانی دارند باید نگران وضعیت خاک نیز باشند که ظرف نگهداری آب است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه باید عملیات بهبود خاک کشاورزی سالیانه در 500 هزار هکتار اجرا شود که این امر مستلزم تامین اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بنابراین از رییس جمهوری، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم امتیازات مربوط به عملیات خاک در برنامه ششم توسعه به موقع تامین و لحاظ شود».
به گفته وی، در سال‌های اخیر سازمان‌های تخصصی دنیا مانند سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) به موضوع خاک توجه کرده‌اند و مشکلات کشورهایی را که با بحران خاک روبرویند، پیگیری می‌کنند.
اکبری هدف از برگزاری مراسم روز جهانی خاک را جلب توجه بهره برداران و آحاد مردم و ارتقای فرهنگ عمومی برای تغییر رفتار در زمینه حفاظت خاک دانست و افزود: وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد در سطح ملی و بین‌المللی به مسئولیت‌های مربوط به حفاظت از خاک عمل کند و با مجمع جهانی خاک همکاری مشترک داشته باشد.
در آیین بزرگداشت روز جهانی خاک که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد، 6 نفر از فعالان برجسته در زمینه حفظ و احیای خاک لوح سپاس دریافت کردند.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در نشست عمومی ژوئن سال 2013 پنجم دسامبر (چهاردهم آذرماه) را روز جهانی خاک نامگذاری کرد.
شصت‌وهشتمین مجمع عمومی سازمان ملل نیز در دسامبر 2013، این تصمیم را به تصویب رساند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برای جذب امریه سربازی فراخوان داد. در این فراخوان از کلیه علاقمندان واجد شرایط دعوت شد که در صورت دارا بودن شرایط ذیل رزومه خود را جهت بررسی و دعوت به مصاحبه ارسال کنند:

شرایط عمومی متقاضیان

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی

فاقد غیبت

فاقد گواهی کسری خدمت

شرایط اختصاصی

مسلط به ICDL

توانایی کار با فتوشاپ و تسلط به اصول طراحی

توانایی کار با نرم‌افزارهای تدوین فیلم edius یا premier

توانایی کار با نرم‌افزار aftereffect

توانایی انجام کار اجرایی

روابط‌عمومی بالا

توانایی انجام کار گروهی و تیمی

مسلط به اصول مکاتبه

آشنایی با اصول ویراستاری علمی و ادبی متون

کد خبر 6093818

دیگر خبرها

  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست