Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دانش آموزان مستعد و برتر شهرستان پیشوا، بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی راد شدند.

به گزارش ایرنا ، در مراسم اعطای بورسیه طرح ملی شهید ثامنی راد که روز یکشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد ، 15 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های دوره اول متوسطه از خدمات حمایتی موسسه مشکات بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل موسسه مشکات در این مراسم گفت: طرح ملی بورسیه علمی شهید ثامنی راد موسسه مشکات با هدف جهاد علمی و حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق مختلف ایجاد شده است.
دکتر وحید کمرروستا افزود: طرح ملی شهید ثامنی راد تاکنون در هفت استان چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، خراسان شمالی، زنجان، لرستان، البرز و تهران اجرا شده که پیشوا نخستین شهرستان استان تهرن است که این طرح با همکاری موسسات و سازمان های مردم نهاد در آن اجرا می شود.
وی افزود: دانش آموزانی که در این طرح بورسیه می شوند به مدت 10 سال تا دانشگاه از خدمات حمایتی این موسسه برخوردار می شوند و با بهره گیری از توان علمی نخبگان کشور که فقط برای رضایت خداوند متعال فعالیت می کنند از بسیاری از خدمات بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: برای انتخاب دانش آموزان مستعد شهرستان پیشوا، ابتدا 400 دانش آموز با توجه به سوابق تحصلی انتخاب شدند و این افراد با برگزاری آزمون های علمی به 42 نفر کاهش یافته و با اجرای مصاحبه های تخصصی 15 نفر به عنوان بورسیه انتخاب شدند.
کمرروستا تصریح کرد: خدمات طرح شهید ثامنی راد تنها به مسائل تحصیلی محدود نمی شود بلکه این طرح در حوزه خدمات اجتماعی و درمانی نیز ورود می کند تا دانش آموزان و خانواده های آنان بدون دغدغه فکری ، به کسب علم بپردازند.
وی اظهار کرد: موسسه مشکات تاکنون دو کتابخانه در مناطق روستایی کشور احداث و بیش از 3 هزار جلد کتاب کمک درسی به مناطق مختلف کشور ارسال کرده است ضمن این که این موسسه در بازسازی مدارس روستایی نیز یاریگر مسئولان می باشد.
بیش از 13 هزار دانش آموز در مدارس پیشوا مشغول به تحصیل می باشند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری

هم‌زمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گل‌باران مزار مطهر شهید آیت‌الله مطهری با این شهید بزرگوار ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در این مراسم شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و اظهار داشت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله مطهری را به‌خاطر ادای احترام و گرامی داشت یاد این معلم شهید به نمایندگی از همه معلمان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید هم عهد شویم تا در مسیر زندگی و شغلی خود شهید مطهری را الگو خود قرار داده و هدفمان که استمرار مسیر نورانی انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد