Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:53:15 GMT

برکناری ۴ وزیر در ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۲۷۲۰

قربانقلی بردی محمداف رئیس‌جمهوری ترکمنستان چهار وزیر کابینه دولت این کشور را به دلیل ارتکاب تخلفات جدی از کار برکنار کرد. آفتاب‌‌نیوز :  رئیس جمهوری ترکمنستان ، این تصمیم را در نشست هیات دولت و پس از ارائه نتایج فعالیت های سیاسی و اقتصادی این کشور در 11 ماه گذشته سال 2017 ، اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری ترکمنستان ' turkmenistan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ru ' ،بر اساس فرمان رئیس جمهوری ترکمنستان «آمانبردی تویلی اف» وزیر صنعت ، « محمد آکمحمد اف» وزیر کار و تامین اجتماعی ، «دریاقلی باشیم اف» وزیر حمل و نقل ریلی و « نورسعید ساپاردوردی اف» وزیر کشاورزی و آبرسانی به دلیل تخلف جدی از کار برکنار شدند.
در این گزارش اشاره ای به موارد تخلف نشده است.
قربانقلی بردی محمد اف همچنین ،« کریم دوردی میراداف» را که سمت ریاست کمیته دولتی امور استاندارد را بر عهده داشت ، به عنوان وزیر جدید صنعت این کشور منصوب کرد .
مسئولیت اداره سه وزارتخانه دیگر بطور موقت بر عهده معاونان این وزارتخانه ها گذاشته شده است.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران

به گزارش تابناک، خبرگزاری رویترز نوشت: اورسولا فون در لاین روز دوشنبه پس از دیدار با شی جین‌پینگ رئیس‌جمهوری چین، در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد: «بر این باوریم که چین می‌تواند نقش مهمی در محدود کردن گسترش غیرمسئولانه موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایرانی ایفا کند.»

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون اروپا همچنین خوستار برقراری آتش‌بس در درگیری میان رژیم اسرائیل و حماس شد.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه امروز در کاخ الیزه با همتای چینی خود جین‌پینگ و فون در لاین در نشستی سه‌جانبه با محوریت روابط اروپا و چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تارنمای روزنامه گاردین پیشتر با اعلام آغاز این دیدار سه جانبه به نقل از فون درلاین نوشت: اتحادیه اروپا و چین به دنبال روابط حسنه بوده و با توجه به اهمیت جهانی چین، تعامل ما کلید تضمین احترام متقابل، پیشگیری از سوء تفاهم و یافتن راه حل چالش های جهانی است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که رئیس‌جمهوری چین برای نخستین بار در پنج سال اخیر به اروپا سفر کرده و این سفر با افزایش تنش‌های تجاری همزمان شده است.

بروکسل مشغول تحقیق از برخی صنایع چینی از جمله در زمینه صادرات وسائل نقلیه برقی است و پکن نیز اقدام مشابهی را در خصوص واردات مشروبات الکلی از فرانسه در دست دارد.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران