Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در خانه مقابل اورتون به تساوی دست یافتند.

طرفداری- در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان، تیم های لیورپول و اورتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 در نهایت خاتمه یافت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از این دیدار بیان کرد:

بسیار از این نتیجه ناراحتم. هرکاری لازم بود برای پیروزی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرش تیم امشب فوق العاده بود. بازیکنان آماده چالش بودند و مقابل تیمی که بسیار دفاعی بازی کرد، خوب بازی کردند. ما آنها را مجبور کردیم در محوطه جریمه شان تجمع کنند و موقعیت هایی ایجاد کردیم. سخت است به این تیم گل بزنید مخصوص اینکه آنها سبک بازی خود را تغییر نمی دادند حتی وقتی که 1-0 عقب بودند. به جز صحنه گل اورتون، ما بازی را به خوبی کنترل کردیم. همان صحنه نیز باعث رقم خوردن این نتیجه شد و باید آن را قبول کنیم.

سرمربی لیورپول در خصوص صحنه پنالتی اورتون افزود:

فکر نمی کنم آن پنالتی بود. به هر حال باید آن را بپذیریم. اگر شما فکر می کنید که آن پنالتی بود، پس تمام صحنه های درگیری میان اشلی ویلیامز و دومینیک سولانکه نیز خطا به نفع ما بود. به نظرم اصلا لوورن به کالورت لوین فشار نیاورد و او را هل نداد. آن فقط یک تماس بود. این اتفاقی است که 60-70 بار در وسط زمین رخ می دهد و هیچگاه خطا اعلام نمی شود.

کلوپ در مورد اینکه آیا انجام شش تغییر نسبت به دیدار قبلی تیمش کار صحیحی بوده یا خیر، اضافه کرد:

فکر می کنم بله و حتی قبل از اینکه نتیجه اینگونه شود بله نظرم همین تغییرات بود. ما این کار را 6-7 هفته است که انجام می دهیم و نشان داده ایم که تیم آماده ای داریم. اگر این تغییرات باعث شود که تیم نتیجه نگیرد، پس مرا سرزنش کنید. بازیکنانی که امروز بازی کردند، بسیار شاداب و عالی بودند.

وی در خصوص عملکرد اورتون ادامه داد:

به سیستم آنها احترام گذاشته و مشکلی ندارم. واقعا از عملکرد تیم خودم راضی ام. آنها نیز خوب بازی کردند. آیا ما می توانستیم بهتر بازی کنیم؟ بله. اما بازی بسیار سختی بود و گل دیرهنگامی دریافت کردیم. فکر می کردیم می توانیم پیروز شویم اما این اتفاق رخ نداد. بنابراین مرا سرزنش کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم